حضرت آیت الله نوری همدانی در نامه‌ای خطاب به نماینده رهبر معظم انقلاب در جمهوری آذربایجان از الطاف و مهمان نوازی مردم این کشور تشکر کرد.

به گزاش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله نوري همداني،اين مرجع تقلید، پس از بازگشت از باکو، با ارسال نامه ای خطاب به حجت الاسلام اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان، از مهمان نوازی نماینده رهبری، مردم جمهوری آذربایجان، شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده و سفیر جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: الحمد لله تعالی مسافرت اینجانب به آن کشور که به وجود جنابعالی و جناب آقای شیخ الاسلام پاشازاده منور است توفیقی از جانب خداوند متعال بود. از این که دیدار مردم متدین و ولایتمدار آن سامان که با حضور خود، عشق و علاقه خود را به اسلام و ولایت اهل البیت عصمت و طهارت علیهم السلام به نمایش گذاشته نیز برای بنده حاصل شد خداوند را شاکرم. حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خاطرنشان کرده است: لازم می دانم تشکر خود را از جنابعالی و جناب آقای شیخ الاسلام و سفیر محترم و کلیه اهالی محترم آذربایجان که محبت و الطاف و مهمان نوازی آنها همیشه در خاطره ام خواهد ماند را به عرض برسانم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =