ایرنا نوشت:نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به قصد سیاه نمایی و تخریب برجام، زیر سوال بردن و تلخ کردن کام مردم مایل هستند از تمام ابزارهای تشنج آفرینی و فضاسازی غیرمنصفانه استفاده کنند.

کمال الدین پیرموذن اظهار داشت: جهان بدون توجه به رای کنگره آمریکا یا مجلس شورای اسلامی ایران به اجرای مفاد توافق هسته ای با ایران متعهد است و حضور رییس جمهوری اتریش و سایر مقامات ملل دنیا در ایران، دلیل این واقعیت انکارناپذیر است.

وی افزود: همه بویژه وکلای ملت در مجلس، نگاه خود را به برجام و توافق دولت با غرب، براساس فراجناحی و منافع ملی، باید تغییر دهند و فقط و فقط با انسجام داخلی دل در گرو منافع ملک و ملت داشته باشیم، احترام به توافق سازنده و ملت با غرب و رفع تحریم های ظالمانه، ضامن آینده ایران اسلامی است.
عضو فراکسیون رهروان مجلس نهم خاطرنشان کرد: اگر قلب ما برای اسلام می تپد، اگر چشم ما به وجود حکومت جمهوری اسلامی روشن است، اگر آرزوی تحقق آرمان های مقدس اسلام در جامعه داریم و تحقق رشد و حماسه اقتصادی در کشور را مطالبه می کنیم، بایستی مجدانه به نظام و احترام شایسته متولیان امر ارج نهیم.
پیرموذن یادآور شد: انحصارطلبی ها و تنگ نظری های جریان خاص دو تخریب برجام و موفقیت دولت در این امر خطیر با احساسات ملت و منافع نظام و کیان سازگاری دارد.
وی همچنین گفت: با کمال ناباوری در سالی که رهبر معظم انقلاب، سال 94 را همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده اند و برکات و حیات زیادی را از این همزبانی بر شمرده اند عده ای کماکان با صدای زمخت خویش، مخالف زبان دولتیان گوش ملت را آزار می دهند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق سوگند خود موظف به پاسداری از حقوق ملت هستند و ملزم هستند تا در حفظ حقوق همه شهروندان و همراهی دولت از هم جغرافیای اختیارات قانونی خود استفاده کافی و وافی به عمل آورند.
پیرموذن افزود: نمایندگان مجلس بایستی با هدف خدمت به مردم، در برابر لاف و گزاف گویی های غیرواقعی و دل آزار، دولت قبل که پروژه ایران هراسی را در دنیا کلید زدند، بایستد و حقایق را بیان کرده و از حق دفاع کند.
وی ادامه داد: ما از امام راحل و رهبری نظام آموخته ایم که مصالح کشور را بر همه چیز ترجیح دهیم و اجازه ندهیم چهره نورانی و رحمانی اسلامی ناب، با برداشت های متحجرانه و رفتارهای خودسرانه و مزورانه ولو به نام اسلام درآمیزد.
وی گفت: تاریخ درمورد عملکرد ما، دولت، مجلس و قوه قضاییه قضاوت خواهد کرد، با تبلیغات، خودستایی و فرافکنی، این قضاوت ها، در درازمدت تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: این روزها که جامعه بیش از هر زمان دیگر به ثبات، انسجام، اقتدار، آشتی ملی و همدلی و همزبانی نیازمند است، ما باید اذهان خود را به جد متحول سازیم و به خواست واقعی ملت که همراهی دولت در توافق با غرب است، بی اعتنایی نکنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    7 1
    از گردنه ی حیران چه خبر جناب نماینده ی دلسوز دولت؟