۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳

ایسنا نوشت: استاندار مازندران گفت که این استان مقصد سفر بعدی رئیس‌جمهور از میان استان‌های کشور است.

ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای ستاد سفرهای استانی ریاست جمهوری و مسئولین استان مازندران گفت: مازندران برای سفر ریاست جمهوری آماده است و همانطور که مردم مازندران در خرداد 92 با حضور پرشور خود در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حماسه پرشکوه و ماندگار را به یادگار گذاشتند بی‌شک در این سفر نیز استقبال باشکوهی را رقم خواهند زد.

ربیع فلاح تاکید کرد: مردم مازندران در همه عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز بوده و در سفر رئیس‌جمهور نیز صحنه‌هایی از ارادت و علاقه به دولت خدمتگزار تدبیر و امید را خلق خواهند کرد.

محمدرضا صالحی مشاور و مدیرکل پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور نیز در این نشست مردم مازندران را مردمی با محبت و فهیم خواند و گفت: امیدوارم با انجام این سفر و توسعه سرمایه‌گذاری در روند توسعه همه جانبه مازندران گام‌های موثری برداشته شود.

وی تاکید کرد: در این سفر باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های مازندران برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری استفاده شود.

صالحی افزود: یکی از اقدامات خوب در سفر رئیس‌جمهور دریافت درخواست‌ها و مطالبات مردم از طریق سیستم سامد و شماره 111 است و انتظار داریم در این زمینه اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد.

عزیز صادقی مدیرکل امور اجرایی و دبیرخانه ستاد سفرهای استانی رئیس‌جمهور نیز به عناوین برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: باید زمینه حضور گسترده مردم در برنامه‌ها از جمله دیدار عمومی با مردم استان فراهم شود.

وی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور، وزرا و معاونین رئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مازندران حضور خواهند یافت.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =