۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

تسنیم نوشت: نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ میلادی تاکید کرد که به خاطر استفاده از ایمیل و سرور شخصی در دورانی که وزیر خارجه آمریکا بوده، متاسف است.

هیلاری کلینتون روز سه شنبه در مصاحبه با ای بی سی نیوز گفت: به خاطر استفاده از ایمیل و سرور شخصی، متاسف هستم. وی به این مساله اذعان کرده است که باید برای کارهای شخصی و اداری از حساب‌های کاربری جداگانه‌ای استفاده می‌کرده است.

وی در ادامه افزود: من مسئولیت کارهایی را که انجام داده ام می پذیرم و سعی می کنم تا آنجا که می توانم، شفاف باشم.

کلینتون همچنین سه شنبه در صفحه شخصی اش در فیس بوک به خاطر این مساله عذرخواهی کرده است. وی در این پیام نوشت: من می خواهم شما این مساله را مستقیما از خود من بشنوید؛ بله، من باید از 2 آدرس ایمیل یکی برای کارهای شخصی و دیگری برای انجام کارهای اداری استفاده می کردم. عدم انجام این کار یک اشتباه بوده و من مسئولیت کامل آن را بر عهده می گیرم.

سال گذشته کلینتون بیش از 55 هزار صفحه از ایمیل های وزارت خارجه آمریکا را که طی سال‌های 2009 تا 2013 میلادی از طریق ایمیل و سرور شخصی خود ارسال و دریافت کرده بود، ارائه کرده است.

کلینتون گفته است که به این دلیل از ایمیل و سرور شخصی خود به جای ایمیل وزارت خارجه آمریکا استفاده کرده است که این مساله مدیریت ایمیل‌ها را از طریق یک دستگاه راحت تر می کرده است.

نتایج دومین بررسی ویژه اطلاعاتی نشان می‌دهد که برخی ایمیل‌های کلینتون حاوی اطلاعات طبقه بندی شده بوده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    عیب نداره فقط دیگه تکرار نشه