سفیران آمریکا به نقل از منابع آگاه می گویند: رهبر شیعیان لبنان زنده ودر لیبی است.

سایت تاریخ ایرانی گزارشی از اسناد ویکی لیکس درباره زنده بودن امام موسی صدر منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور امروز در مراسمی در کاخ سعدآباد تهران به استقبال همتای اتریشی خود رفت. اینجا را ببینید.

روز گذشته رییس جمهور اتریش وارد ایران شد و امروز به طور رسمی در کاخ سعدآباد مورد استقبال رییس جمهور قرار گرفت. اینجا را ببینید.

فرهنگی که دولت روحانی آن را جا انداخت

اواخر هفته گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در تلویزیون حاضر شده و بابت سخنان جنجالی هفته گذشته خود درباره کمپین ممنوعیت خرید خودروی داخلی ازمردم عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

حرفهای جلیلی درباره برجام

رئیس تیم مذاکره کننده پیشین مذاکرات هسته ای در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به انتقاد از برجام پرداخته است.اینجا را ببینید.

پیشنهاد زیباکلام به مدافعان دولت روحانی

صادق زیبا کلام در یادداشتی نوشت:منتقدان سرسخت روند مذاکرات هسته‌اي در جديد‌ترين اظهارنظر خود پيرامون مساله هسته‌اي اعلام كرده‌اند كه در زمان مذاكرات دردولت قبلي «كاريكرديم كه غربي‌ها و آمريكايي‌ها مولفه‌هاي توافق خوب و همين‌طور حقغني‌سازي را پذيرفتند» که به نظر مي‌رسد در واكنش به اين ادعا تنها بايدسكوت كرد.اینجا را ببینید.


سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود گفت: دو سال آینده برای دولت با یکرخداد اقتصادی سیاسی اجتماعی همراه است و آن نیز فراهم شدن لغو تحریم‌هایغیر عادلانه و غیر انسانی است. اینجا را ببینید.

ریس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رادیو سراسری آمریکا گفت: این روزها قرار است زمینه را برای تایید و اجرای توافق فراهم کنیم اما هر روز به نظر می رسد وزیر دفاع شما صبح که بیدار می شود ، پنجره را باز می کند و هر چه می تواند ضد ایران فریاد می زند و می گوید گزینه نظامی هنوز روی میز است.اینجارا ببینید.

نظامیان با کت و شلوار

کاظم فرامرزی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود عکسی از فرماندهان سپاه در بیست سال پیش منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

/21229

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =