ایسنا نوشت: عباس دوزدوزانی در همایش اصلاح طلبان آذربایجان شرقی گفت: اگر در این انتخابات به دنبال رسیدن به اغراض شخصی و مادی خود هستیم باید بگویم خاک بر سرمان!.

اولین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده دوره اول، دوم و سوم مجلس شورای اسلامی «اصولگرایی واقعی و به دور از تعصب و وابستگی صرف جناحی» را از مهم‌ترین زمینه‌های لازم برای اصلاح‌طلبی دانست و گفت: اصولگرای واقعی نیز باید با توجه به همان اصول، اصلاحات را سرلوحه اهداف خود قرار دهد. اصلاح‌طلبی یک حق است و هیچ جامعه‌ای مستغنی از وجود اصلاحات نیست.

این فعال سیاسی خطاب به اصولگرایان ادامه داد: اگر مطالعات خود را افزایش دهید و واقع‌بین باشید، اصلاح‌طلب خواهید شد!

وی از تمامی تشکل‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدالگرایان خواست تا پاکدستی، پاک‌نظری و همدلی و همزبانی را چاشنی فعالیت‌های سیاسی خود قرار دهند تا «در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، مردم جمهوری اسلامی، شاهد پیروزی تفکر اصلاحات همانند 24 خرداد 92 باشند».

همچنین مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش نیز در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم که حاکی از وجود رکود تورمی در جامعه است، مساله‌ای نیست که بتوان به راحتی آن را حل کرد بلکه این مهم نیز نیازمند افزایش هماهنگی بین قوای مجریه و مقننه است. مشکل پیچیده ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و برای مردمی که به کم قانع‌اند، برای همه؛ هم برای اصلاح‌طلب‌ها و حتی برای غیر اصلاح‌طلب‌ها به جز آن‌هایی که اهداف خاص دارند زجرآور است. دولت در یک فضای ناهماهنگ نمی‌تواند این مشکلات را رفع کند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    4 0
    اگر؟
    • علی IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      2 0
      واگر ؟
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    4 0
    زنده باد بزرگِ وزارت فرهنگ ایران هم خودشون بزرگ زاده و انسان هستند ، هم اخوی گرامیشون که رئیس دبیرستانِ ما بودند.
  • مهدی A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    1 0
    درود بر اقای دوزدوزانی