حرف های جباری به خوبی نشان می دهد که مظلومی حتی بیشتر از قلعه نویی با کرار مهربان بوده.

خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال می گوید همچنان موافق حفظ کرار نیست و باید این بازیکن را کنار بگذارند اما ظاهرا هیچکس به اندازه مجتبی جباری قدرت اخراج چنین بازیکنی را ندارد. 4 سال قبل، وقتی کرار بر سر یک کاشته در بازی سایپا با بازیکن دعوایش شد، جباری در میکسدزون به هافبک عراقی تاخت. او پس از بازی در حالی که مقابل دوربین ها سعی می کرد خونسردی اش را حفظ کند، گفت: «در رختکن قسم خوردم اگر کرار یک دقیقه برای استقلال بازی کند دیگر یک دقیقه هم برای این تیم بازی نخواهم کرد. این یک تهدید است.»
او با انتقاد از کسانی که به کرار فرصت داده اند، گفت: «بازیکن عراقی را شاخ می کنم تا هر کاری دوست دارد بکند. هر نوع رفتار می کند و کسی جرات ندارد به او حرفی بزند. ماهها با این مشکل مواجه هستیم. در این مدت حرف نزدم ولی چون حرف نزدم دلیل بر نفهمی ام نیست.»
جباری ادامه داد: «پشت توپ ایستادم یک کاشته بزنم. می گویم تو نمی زنی می گوید من پارسال دقیقه 90 از اینجا زدم تو گل تان! این نتیجه سهل انگاری کادر فنی است. اینقدر ضعیف برخورد می کنند که بازیکن عراقی بیاید و این کارها را کند. حالا بحث من عراق نیست، اگر می خواستم به او احترام نگذارم می گفتند ریخته اند سر یک بازیکن غریب و داغانش کرده اند. به خاطر همین با وجود تمام عصبانتیم چیزی به او نگفتم.»
این مصاحبه تند جباری در سال 90 و در ابتدای ورود کرار به استقلال، نشان می داد کرار از همان زمان چنین رفتارهایی داشته است. باشگاه استقلال پس از این مصاحبه تصمیم گرفت رضایتنامه هافبک عراقی را بدهد. همان زمان هم مظلومی سرمربی استقلال بود و همیشه از کرار حمایت می کرد. او این روزها هم پشت هافبک عراقی ایستاده و همه جوره از این بازیکن حمایت می کند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =