کشف جسد نیمه سوخته مردی کنار سطل زباله در یکی از تولیدی های بازار ارامنه ،معمای جنایی را پیش روی کارآگاهان پلیس قرار داد. جسد این مرد در حالی توسط ماموران آتش نشانی ایستگاه 107 در محدوده بازار پیدا شد که پلیس با مشخص شدن وقوع یک جنایت تاکنون 7 نفر را به عنوان مظنونان این پرونده دستگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بامداد دوشنبه 16 شهریورماه  ماموران آتش نشانی ایستگاه 107 که برای اطفای حریق به بازار ارامنه اعزام شده بودند پس از خاموش کردن آتش ضایعات واحدهای صنفی ،جسد نیمه سوخته مردی را پیدا کردند که کنار یک سطل زباله افتاده بود.با کشف این جسد بلافاصله ماموران با کلانتری 113 بازار تماس گرفته ومراتب را گزارش کردند.

ماموران کلانتری نیز موضوع را به قاضی سجاد منافی آذر بازپرس کشیک قتل اعلام کردند. به دستور قاضی منافی آذر تیمی از عوامل تشخیص هویت ،اکیپ حفظ صحنه جرم ،پزشکی قانونی و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی وارد صحنه شدند.

تحقیقات اولیه ماموران حکایت از این داشت که این مرد که حسن نام داشت و 25 ساله بود در یکی از کارگاههای نزدیک محل حریق کار شاغل بود و کسبه محل او را می شناختد.

هم چنین مشخص شده قاتل یا قاتلان تنها یک ضربه چاقو به ناحیه پهلوی مقتول زده اند با این حال هنوز زمان دقیق فوت مقتول مشخص نیست. اما بررسی های ماموران نشان می دهد که قتل بین ساعت 23 تا 23:30 یکشنبه شب رخ داده است.

پس از آنکه بررسی های اولیه بر روی جسد صورت گرفت به دستور بازپرس پرونده ، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق فوت به پزشکی قانونی فرستاده شد و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مامور کشف معمای این جنایت شدند.

بر اساس این گزارش تاکنون 7 نفر در این رابطه دستگیر شده اند که پلیس به آنها مظنون است. این 7 نفر صبح امروز به دستور بازپرس پرونده برای بازجویی به دادسرا فرستاده شدند. متهمان نیز در اظهاراتشان هر کدام منکر ارتکاب جنایت شد.

تنها یک نفر از مظنونان به نام اکبر مدعی شد که با مقتول شام خورده و بعد از آن هم با او خداحافظی کرده است و مابقی هرکدام در اظهاراتی ادعا کردند که اطلاعی از سرنوشت حسن ندارند.

متهمان این پرونده در بازجویی ها گفتند که در حال استراحت بودند که متوجه حریق شدند. بعد از آن آتش نشانی به محل آمد و حریق را خاموش کرد و همان موقع هم جسد حسن کشف شد.

تحقیقات در رابطه با عامل این قتل و انگیزه ارتکاب جنایت هم چنان ادامه دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    3 0
    شاید آتش سوزی بزای سوزاندن جنازه و محو آثار جنایت بوده است