ایسکانیوز نوشت:عضو کمیسیون ویژه برجام در تشریح هفتمین جلسه کمیسیون ویژه با حضور سعید جلیلی گفت : محور سوالات از جلیلی به طور کلی حول موضوعات مختلف قطعنامه و بررسی آنچه که در برجام آمده است بود.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در تصریح جلسه امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت : این جلسه با حضور سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده هسته ای دولت دهم تشکیل شد که اعضا سوالات مختلفی را مطرح کردند که جلیلی نیز به آنها پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در این نشست به موضوع قطعنامه و برجام پرداخته شد تصریح کرد: محور سوالات از جلیلی به طور کلی حول موضوعات مختلف قطعنامه و آنچه که در برجام آمده بود.

وی تاکید کرد : قطعنامه 1929 و 2231 شورای امنیت نیز مورد مقایسه قرار گرفت و همچنین در این باره تیم مذاکره کننده هسته ای دولت گذشته نسبت به برجام نگاه نقادانه داشتند.

عضو کمیسیون ویژه برجام در ارزیابی جلسه امروز این کمیسیون گفت : در نیمه راه قرار داریم و نمی توانیم ارزیابی خاصی داشته باشیم لذا در هر جلسه پنجره های جدیدی در برابر ما باز می شود تا بتوانیم اطلاعات بیشتری را نسبت به آنچه که گذشته و آنچه که امروز رخ داده کسب کنیم .

وی در پاسخ به اینکه حضور تیم مذاکره کننده پیشین چه تاثیری دربررسی برجام دارد بیان کرد : به هر حال این جلسات می تواند روشنگر این باشد تا بدانیم در گذشته با چه شرایطی در مذاکرات مواجه بودیم.

منصوری آرانی عنوان کرد : احتمالا در جلسات بعدی کمیسیون برجام مجددا از سعید جلیلی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان دعوت به عمل آید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =