امیر قلعه نویی در خانه نشسته اما نزدیکانش می گویند او چند هفته ای بیشتر تا برگشتن به لیگ برتر فاصله ندارد!

 

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ اواخر فصل قبل، که عدم حضور امیرقلعه نویی بر نیمکت استقلال برای فصل 94-95 مسجل شده بود، 2 گزینه شانس بسیار زیادی برای جانشینی او داشتند؛ علی منصوریان و دراگان اسکوچیچ! 
هر دو به اصرار مدیران باشگاه‌های نفت تهران و فولاد خوزستان، در باشگاه های خودشان ماندند. ژنرال رفت و پرویز مظلومی جانشین او شد. حالا اما چرخ گردون چرخیده و اسکوچیچی که چند هفته‌ای بدجور سوهان روح قلعه نویی بود، سایه سنگین امیر را روی تیمش حس می کند. احتمالا او فرصت چندانی نداشته باشد و باید هرطور شده تیمش را از مخمصه ای که در آن گرفتار شده، نجات بدهد. در غیر این صورت؛ پرافتخارترین مربی لیگ برتر در کمین نشسته است. 
نکته‌ای که می‌تواند کمی به اسکوچیچ روحیه بدهد، این است که امیر قلعه نویی سخت به اهواز می‌آید. او بعید است خانواده‌‌اش را راهی اهواز کند. پول چندان خوبی هم از این باشگاه منطقی نخواهد گرفت و از همه مهمتر، برگ برنده امیر را در اختیار ندارد؛ ستاره! تخصص قلعه نویی نتیجه گرفتن با ستارگان است. 
مقصدی دوست داشتنی تر اما انتظار ژنرال را می‌کشد. تراکتور حاضر و آماده، لقمه چرب و نرم تری از فولاد به نظر می‌رسد. تیمی متشکل از ستارگان جوان و مستعد، که به نوعی خوراکی حاضر و آماده برای قلعه نویی است. تونی اولیویرا اصلا در خور این تیم نتیجه نگرفته و اگر به همین منوال ادامه دهد، بعید است برف تبریز (حتی در صورت وخامت اوضاع، برگ‌ریزان تبریز) را این بار ببیند. البته قلعه نویی با تراکتور سابقه نایب قهرمانی هم دارد و در تبریز حسابی محبوب است. 
نکته ای که می‌تواند قلعه نویی را حسابی امیدوار کند، این است که مدیران تراکتور کلا در فرهنگ لغاتشان کلمه ای به نام صبر ندارند. رفت و آمد دوباره و سه باره اولیویورا نشان می دهد که آن ها در کل مشکلی هم با برگرداندن مربیان خلع شده خود ندارند.
ژنرال باید انتظار بکشد. منتظر باشد تا یکی از این مربیان پایش پیچ بخورد و او خیلی زود برود جانشینش شود. با حضور قلعه نویی بین اولتیماتوم ها و با توجه به کارنامه او، شاید تنها برانکو می‌تواند شب را راحت بخوابد.

258 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =