۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

مهر نوشت: شهرداری منطقه 5 در راستای حفاظت ازحریم و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز در حریم رودخانه و ارتفاعات پس از ابلاغ آرای قضایی اقدام به تخریب رستوران های غیر مجاز حریم رودخانه کن کرد.

سید محسن اسدی شهردار منطقه ۵ گفت: حفاظت از حریم رودخانه و ارتفاعات پایتخت یکی از اولویت های مدیریت شهری است که دراین راستا نظارت وکنترل مستمر برحریم در حال انجام است.

وی جاذبه توریستی و تفریحی در حاشیه رودخانه‌ها را از دلایل ساخت و ساز رستوران در حریم رودخانه ها برشمرد و افزود: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در خارج ار محدوده شهری و تجاوز به حریم رودخانه‌ها ممنوع است.

شهردار منطقه۵ گفت: در همین راستا با هماهنگی قوه قضائیه، نیروی انتظامی، وزارت جهاد وکشاورزی و سازمان آب منطقه ای با تخریب ساختمان‌های بنا شده و در حال احداث نسبت به حفاظت از حریم اقدام شد.

وی افزود: پس از ابلاغ آرای کمیسیون ماده صد مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات حریم، بستر رودخانه و همچنین اراضی کشاورزی و باغات، بیش از ۳۳حکم ابلاغی در یک اقدام جهادی در حال اجرا است.

اسدی گفت: درهمین راستا با استقرار ۸۰۰نیروی شهربان ،حریم بان وهمچنین یگان ویژه وامداد نیروی انتظامی باغ رستوران های حاشیه رودخانه کن تخریب ورفع تصرف شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    1 0
    گرچه برای این کار اینقدر دیر شده که طوفان خاک هر از چند گاهی نفس تهران را می گیرد، ولی باز هم وقتی کاری انجام می شود جای امید باقی است. با تشکر از شهرداری.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    تخریب می کنین ولی نخاله های تخریب همان جا می ماند
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    3 0
    بی زحمت در یک اقدام جهادی دیگر هم حاشیه دریای خزر را که به متعلق به عموم مردم هست را رفع تصرف کنید. البته نمیتونید چون ویلاهای خیلی از کله گنده ها در همین نواحی هست و در مملکت ما همه در برابر قانون برابر هستند و بعضی برابر تر...
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    این یک کتار درست است
  • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    این نوع گزارشات که احتمال زد و بند میلیاردی هست حتما باید با عکس و تصویر باشد تا صحت و سقم مشخص باشد.
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 0
    خوبه اونجا را با هزینه اندک ساختن و زمینخواری کردن. من به خاطر اینکه همسرم دوست داره به جای رستورانهای داخل شهر، بریم به جاهای تفریحی. چندباری با خانومم اونجا رفتیم. واقعا پول یامفتی میگیرم. ما 2 پرس کباب میگیریم بالای 100 تومان میشه. تازه اونم 1 کارگر کثیف و چرک میاره. من هر سال میرم ترکیه. هزینه بهترین غذاها با کلی سرویس عالی پیشخدمتهای آراسته از اینجا کمتره. خوبه اونجا بنزین گرونه و به همین دلیل هزینه تمام شده هر غذا چند برابر ایراه ولی سودی که روش میکشن اندکه. اما اینجا تا 10 برابر هزینه تمام شده روی غذا میکشن. مملکت گلو بلبله اونوقت انتظار توریست دارن.