وزیر اطلاعات مطرح کرد: افزایش قدرت تصمیم گیری مردم و مسئولان در مرحله پسا تحریم

تسنیم نوشت: باید در پسا تحریم امنیت به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری بیشتر حفظ شود و قدرت تصمیم‌گیری مردم و مسئولین بالا برود.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، امروز شنبه در همایش مدیران و رؤسای مراکز حراست‌های کشور که در سالن همایش بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: باید مجموعه حراست‌ها با استفاده از ظرافت، هم‌اندیشی و ویژگی‌های خاص خود و با انتقال تجربه حفظ سلامت دستگاه‌ها را فراهم کنند.

وی کار حراست‌ها را بسیار حساس دانست و تاکید کرد: کار کردن در حوزه حراستی سخت و خطر پذیر بوده واگر می خواهیم بر فضای جامعه اسلامی امنیت و آرامش حاکم شود، باید کار را با باور ایمانی و انگیزه خدایی توام نمائیم.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به آموزه‌های اسلامی و روایات ائمه معصومین «علیهم السلام» در خصوص حفظ آبرو، کرامت و حیثیت افراد خطاب به حاضرین گفت: باید حراست‌ها دست افراد را قبل از مبتلا شدن بگیرند و راه نجات را برایشان مشخص نمایند تا کرامت و شرافت انسان ها از آلودگی مصون بماند.

وی وظیفه حراست‌ها را حفظ و حمایت از کارکنان و مدیران دانست و برخورد نرم را در مرحله اول مقدم بر برخورد سخت عنوان کرد و گفت: باید مدیران و کارکنان مجموعه حراست را مایه آرامش، پویایی و نشاط در محیط کار بدانند.

وزیراطلاعات، کارکنان حراست‌ها را به محاسبه نفس و عملکرد توصیه کرد و گفت: مجموعه عملکرد حراست‌ها باید بر ریلی استوار شود و همانطور که عیب دیگران را می گیرند، به عیب و نقد دیگران در مورد خود نیز توجه کنند و اشکالات احتمالی را هم در خود و هم در مجموعه شناسایی و با عیب زدایی آنها را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام علوی در پایان با اشاره به تحریم‌ها، اظهار داشت: باید در پسا تحریم امنیت به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری بیشتر حفظ شود و قدرت تصمیم‌گیری مردم و مسئولین بالا برود تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =