۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

دو سال پیش که اولین آلبوم چارتار منتشر شد؛ کمتر کسی فکر می کرد که این آلبوم برای معرفی و محبوبیت این چهار جوان با استعداد تا این حد موثر باشد.

آلبوم باران تويي به قدري محبوب شد كه در كافه، رستوران يا حتي مجتمع هاي تجاري مي توانستيد، صداي ساز و نفس گرم چارتار را بشنويد.

اكنون كه دو سال از انتشار اين آلبوم پر طرفدار مي گذارد، گروه چارتار تصميم گرفته است كه آلبوم تازه اي را منتشر كند؛ كه به گفته اين گروه، عطش مخاطبان تشنه را پس از اين مدت، فروكش خواهد كرد.

البته اين ادعا تا حدي هم به خودي خود جامه عمل پوشانده است چرا كه ميزان دانلود دو تك آهنگ «دريچه» و « آسمان هم زمين مي خورد» نشان داد كه تاچه مخاطبان و طرفداران اين گروه چشم انتظار آلبوم جديد هستند. با اين حال همچنان منتقدان اين سوال را در ذهن خود دارند كه آيا اين آلبوم هم به لحاظ فني و جذابيت هاي موسيقيايي توانسته است همانند آلبوم قبلي محبوب و منحصر به فرد باشد؟!

براي پاسخ به اين سوال حداقل دو روز ديگر بايد صبر كنيم تا ببينيم تا چه حد پاسخ اين سوال مثبت است. علاوه بر اين ها اگر شما هم دوست داريد اولين نفر باشيد كه اين آلبوم را مي شنويد كافي است وارد سايت بيپ تونز http://beeptunes.com/album/54501232 شويد و آلبوم « جاده مي رقصد» را پيش خريد كنيد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    13 2
    پیش خرید کردم با قیمت بسیار عالی.. 2500
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    4 2
    دو کار آخرشون خوب نبود خیلی . . . امیدوارم موفق باشن
  • ا A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 1
    آهنگ «آسمان هم زمين مي خورد» عالیه