گزارش ایسنا حاکیست ،رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری از استقبال سه هزار نفری مردم استان از فیلم محمد رسول الله(ص) خبرداد.

حجت‎الله شیروانی  با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله(ص) از شنبه، هفتم شهریور در سینما بهمن شهرکرد، افزود: این اثر هنری به عنوان فیلمی ارزشی و معنوی، یکی از فیلم‌های پرمخاطب سینمایی و پرتاثیر در سطح استان از تاریخ تاسیس سینما در این استان بوده است.

وی استقبال مردم استان از این فیلم را پرشور دانست و گفت: از ابتدای اکران این فیلم تاکنون نزدیک به سه هزار نفر در شهرکرد از این اثر فاخر و ماندگار دیدن کرده‌اند.

حجت الله شیروانی افزود: این فیلم با زبانی فاخر، محتوایی خاص و جذابیت فرهنگی و اسلامی توانسته است در مدتی محدود، خود را به جهانیان ثابت کند، چرا که با استقابل ویژه‎ای از سوی اغلب کارگردانان و هنرمندان بین‌المللی هم مواجه شده است.

رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه این فیلم در جشنواره منترال در لیست آثار اکرانی بین‌المللی قرار گرفته است یادآور شد: امروز یکی از مشکلات سینمای ایران، جذب مخاطب است، این در حالی است که فیلم محمدرسول الله(ص) به عنوان یک فیلم غیر گیشه‌ای، در کمترین زمان ممکن توانسته است حداکثر مخاطب را در روزهای آغازین اکران خود جذب کند.

وی خاطرشان کرد: این فیلم در واقع پیام جامعه ایران اسلامی به کسانی است که در صدد تضعیف و تخریب اسلام اصیل برآمده‌اند، چرا که وهابیت و تکفیر که در حال حاضر به گروه‌های منحرف و اسلام گریز موسوم هستند، نه تنها تاکنون نتوانسته‌اند اسلام واقعی را به جهان عرضه کنند بلکه در صدد آسیب رساندن به شناخت مردم از این دین مبین هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =