استاندار چهارمحال وبختیاری ، در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: از مجموع اعتبارات استان از محل ماده ۱۸۰ در سال جاری، ۵۹ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال به بخش آموزش اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی  افزود: از همين محل ۳۶ ميليارد و ۵۲۵ ميليون ريال به بخش فرهنگ و هنر، با اولويت زيرساخت‌هاي گردشگري اختصاص پيدا كرد.

وي افزود: در بخش بهداشت و سلامت نيز ۱۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه، اختصاص داده شد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: براي بخش كشاورزي و منابع طبيعي چهارمحال و بختياري، ۳۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از اين محل اختصاص پيدا كرده است.

رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري بيان داشت: از همين محل، براي بخش منابع آب استان، ۳۳ ميليارد ريال اختصاص يافت.

وي اضافه كرد: به بخش صنعت و معدن چهارمحال و بختياري، از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه، ۱۹ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اختصاص پيدا كرد.

سليماني دشتكي عنوان داشت: از اين محل، براي بخش مسكن و عمران شهري و روستايي چهارمحال و بختياري، ۲۱۵ ميليارد ريال اختصاص داده شد.

وي اظهار كرد: از مجموع اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه چهارمحال و بختياري در سال جاري، ۹۵ ميليارد و ۲۳ ميليون ريال به شهرستان شهركرد،۶۷ ميليارد و ۷۵ ميليون ريال به شهرستان بروجن، ۵۵ ميليارد و ۸۹۶ ميليون ريال به شهرستان فارسان، ۱۵۶ ميليارد و ۵۰۹ ميليون ريال به شهرستان لردگان، ۳۷ ميليارد و ۴۵۰ ميليون ريال به شهرستان اردل، ۵۵ ميليارد و ۸۹۶ ميليون ريال به شهرستان كوهرنگ، ۴۱ ميليارد و ۳۶۴ ميليون ريال به شهرستان كيار، ۲۴ ميليارد و ۳۵ ميليون ريال به شهرستان سامان و ۲۵ ميليارد و ۷۱۲ ميليون ريال به شهرستان بن اختصاص يافت.

افزوده مي‌شود، اعضاي شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري، همچنين با كليات اجرايي ۲۴ طرح در زمينه‌هاي كشاورزي، صنعت و خدمات، موافقت كردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =