سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد با هر نوع بی‌نظمی از سوی بازیکنان تیمش برخورد می‌کند.

تسنیم نوشت: پرویز مظلومی در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل نیروی زمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم که بیشتر در کنار شما رسانه‌ها باشم و حداقل هفته‌ای یک بار این تعامل وجود داشته باشد. در مورد ارودی تیم باید بگویم خوب و مفید بود. صبح و بعد از ظهر کار کردیم و تمرنات پرفشاری داشتیم.
وی افزود: در بازی با نیروی زمینی بدن بازیکنان ما گرفته بود. من باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که در این شرایط مالی که داریم امکان برگزاری این اردو را فراهم کردند. ما متاسفانه 7 یا 8 بازیکن ملی‌پوش خود را به دلیل اینکه در تیم ملی، تیم امید، تیم ملی ارمنستان و همچنین ریوالدو را در اختیار نداشتیم.
سرمربی استقلال تاکید کرد: با همین بچه‌ها اردوی خوبی را برگزار کردیم اما من در اینجا گلایه‌ای دارم. بازی ما با تیم نفت را به خاطر بازیکنان ملی‌پوش‌مان به تعویق انداختند اما یک بازی از جام حذفی را برای ما اعلام کردند. مگر جام حذفی مسابقه رسمی نیست؟! بازیکنان امید ما را نیمه‌شب چهارشنبه و بازیکنان بزرگسال ما را پنج‌شنبه به ما تحویل می‌دهند با این حساب شما این معما را حل کنیم.
مظلومی در پاسخ به این پرسش که شما در جام حذفی با تیم مطرحی بازی ندارید، تاکید کرد: مگر در جام حذفی سابقه ندارد که تیم‌های ناشناخته تیم‌های بزرگ را حذف کرده باشند؟ ما اگر جام حذفی را از دست بدهیم دیگر فرصت جبران نداریم اما اگر در لیگ ببازیم این فرصت را داریم. ما روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. من با کاشانی مدیر تیم امید صحبت کرده بودم که به این شرط بازیکنان‌مان را می‌دهیم که برای ما سازمان لیگ بازی در نظر نگیرد. بازیکنان ملی‌پوش چندین روز در اردوی تیم ملی هستند. آیا کی‌روش نمی‌توانست یک روز به آنها فرصت دهد تا برای گرفتن ویزا به امارات بروند؟ آیا آنها باید شب مسابقه ما ویزا بگیرند؟ این موضوع نشان می‌دهد که تعامل بین تیم ملی و باشگاه‌ها وجود ندارد.
وی افزود: من موفقیت تیم ملی را تبریک می‌گویم و از این موفقیت خیلی خوشحالم اما باید بازیکنان ما را ببرند و شب بازی به ما تحویل بدهند؟
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که بعضی از اعضای کادر فنی و پزشکی استقلال از اینکه به بازیکنان پرداخت صورت گرفته اما آنها پولی نگرفتند ناراحتند، گفت: بازیکنان ما 30 درصد از پول‌های‌شان را گرفتند و ما در این خصوص مشکلی نداریم، هرچند که در ادامه راه ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. کادر فنی نیز یک ریال نگرفته‌اند. خود من هم قراردادم را سفید امضا کردم و اصلا برای پول به استقلال نیامده‌ام و اگر هم صحبتی می‌کنم برای دفاع از حق همکارانم است.
او ادامه داد: بهتر بود درصدی از آنچه که به بازیکنان پرداخت شد به کادر فنی و بازیکنان نیز پرداخت می‌شد تا آنها با دلخوشی بیشتری به کارشان ادامه دهند، البته این موضوع روی انجام کارها و وظایف کادر فنی خللی ایجاد نمی‌کند. همه جا مشکلات مالی دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیست اما اینجا یک سوال مطرح است. آنهایی که به استقلال می‌آیند، می‌دانند که چنین مشکلاتی از گذشته تا امروز وجود داشته و خواهد داشت با این وجود پس چرا به استقلال می‌آیند و به جای دیگر نمی‌روند؟ باز هم تاکید می‌کنم این مشکلات همه جا است بازیکنان و کادر فنی استقلال باید بدانند که ممکن است حل این مشکلات عقب بیفتد یا دیر و یا زود شود اما حل خواهد شد.
مظلومی گفت: من همیشه به پرداخت بازیکنان خارجی تاکید دارم چون آنها عاشق چشم و ابروی ما نیستند که به ایران بیایند بلکه برای پول می‌آیند و روی دریافتی که خواهند داشت، حساب خواهند کرد. اگر من به خارج از کشور بروم و شرایط مهیا نباشد، این وضعیت روی من اثر منفی می گذارد. این شرایط برای بازیکنان خارجی در ایران نیز وجود دارد.
سرمربی استقلال درباره ریوالدو، دیگر بازیکنان خارجی استقلال گفت: چه کسی گفته که ریوالدو مشکل ندارد؟ اصلاً چنین چیزی نیست. ریوالدو فقط بخشی از مبلغ قراردادش را گرفته و مشکل دارد. او اصرار دارد که از استقلال برود با این حال او حق نداشته که در تمرینات شرکت نداشته باشد و برای هر جلسه غیبتش جریمه در نظر می‌گیریم. ما به او گفتیم که رسماً درخواست جدایی بدهد و برای این مسئله نیز منتظر مدیربرنامه هایش هستیم.
وی عنوان کرد: کرار در یک هفته گذشته یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان استقلال بود. او به همراه خانواده‌اش در هتل حضور داشت اما مجبور شد که آنها را به کرج ببرد با این وجود این دلیل نمی‌شود که اردو را ترک کند. کرار دیشب به من گفت که از اردو بیرون برود اما من اعلام کردم که این کار را صبح انجام بدهد.
مظلومی اظهار داشت: من حق اخراج بازیکنی از استقلال را ندارم و باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. کرار یا رحمتی برایم فرقی ندارد و هر کسی که بی‌نظمی کند، جایی در تیم من نخواهد داشت. من به کرار اجازه ماندن در اردو را ندادم و او را در اختیار باشگاه گذاشتم.
سرمربی استقلال درباره اظهار نظر امروز معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره کرار گفت: بزرگی حق ندارد بگوید که چه کسی را نگه دارم یا ندارم. کرار مورد نیاز و تایید فنی من است اما انضباط باید رعایت شود.
وی درباره اهداف استقلال در فصل جاری خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در مرحله اول سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم اما این دلیل نمی‌شود که به دنبال جام نباشیم. به هر حال نام استقلال، انتظار قهرمانی می‌آورد و باید تلاش خود را به همین دلیل زیاد کنیم.
مظلومی در پایان گفت: خیلی از مسائل باشگاه استقلال بزرگ جلوه داده می‌شود. کرار اگر آرامش داشته باشد، مشکلی ایجاد نمی‌کند. صحبت درگیری بین او و فرزاد مجیدی نیز نبود. مجیدی از او توضیح خواست و کرار نیز بد صحبت کرد و فقط یک صحبت لفظی ایجاد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =