مهر: برنامه متفاوتی برای ضبط حرفه ای صدا عرضه شده که می تواند قابلیت های متفاوتی را در اختیار کاربران پلتفورم های اندروید قرار دهد.

برنامه های بسیاری برای ضبط صدا تولید و عرضه شده اند اما برنامه All That Recorder به دلیل برخورداری از قابلیت های متفاوت با استقبال بیشتر کاربران مواجه شده است. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید با ارائه تنظیمات بسیار دقیق در فرمت و کیفیت فایل ضبط شده را برخوردار است که امکانات جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

ضبط کردن صدا می تواند در مکان های مختلف کارآمد باشد و تنها مختص قشر خاصی از جامعه مانند خبرنگاران نیست. ضبط صدا می تواند برای دانشجویان و دانش آموزان در سر کلاس های درس یا افرادی که در حال یادگیری موسیقی و ... هستند نیز سودمند باشد.

برای مثال، شخصی که شعر می گوید، ممکن است در لحظه ای خاص شعر متفاوتی را بسراید که اگر اقدام به نوشتن آن نکند، شعر را دیگر به خاطر نیاورد اگر قلم و کاغذ در دسترس نبود چه کاری باید انجام داد؟ در این مواقع با استفاده از برنامه های حرفه ای ضبط صدا می توان به ثبت شعر قبل از فراموش شدن آن پرداخت.

برنامه All That Recorder یکی از اپلیکیشن های حرفه ای ضبط صدا محسوب می شود که می تواند با کیفیتی باورنکردنی به ضبط صدا بپردازد. از قابلیت های این برنامه می توان به ضبط صدا در فورمت های مختلف از جمله MP3 را اشاره کرد. این برنامه می تواند کیفیت خروجی فایل ها را نیز تغییر داده تا فورمت های مختلفی را برای صداها انتخاب کرد.

ضبط صدا در حالت پس زمینه، امکان اجرای نرم افزار تنها با تکان دادن اسمارت فون، امکان متوقف کردن صدا و اجرای عملیاتی جدید در ادامه ضبط صدا، قرار دادن افکت های مختلف و ... از ویژگی های این اپلیکیشن محسوب می شوند. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید را برخوردار است.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =