در نمایشگاه نساجی امسال چه کشورهایی دعوت هستند؟

ایرنا نوشت:162شرکت داخلی و 178 شرکت خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی شرکت می کنند.

حضور 162شرکت داخلی و 178 شرکت خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی نشان از علاقه مندی تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه بین المللی دارد.

 بزرگترین شرکت ها، برندها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی ایران و جهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی تهران گردهم آمده اند تا ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای خود و همچنین تبادل دانش و فناوری، زمینه همکاری های تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی را فراهم کنند.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران که بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه محسوب می شود، بیش از 340 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور خارجی، جدیدترین و نوین ترین دستاوردهای این صنعت را عرضه و در معرض دید عموم قرار داده اند.

حضور شرکت های بزرگ خارجی از کشورهای هندوستان، ترکیه، اسپانیا و انگلستان که جزء کشورهای برتر حضور نساجی جهان هستند، می تواند تحول نوین در صنعت نساجی کشورمان که هم اکنون با مسائل و مشکلات مختلف مواجه است، ایجاد کند.

برگزاری این نمایشگاه می تواند ضمن ایجاد زمینه حضور گسترده بسیاری از کشورها و شرکتهای فعال خارجی، سبب انتقال آخرین فناوری های روز جهان به کشورمان شده و از سوی دیگر شرکت های داخلی نیز می توانند با ارائه توانمندی های منحصر به فرد بخش نساجی خود، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار داده و نسبت به جذب سرمایه های خارجی اقدام کرده و تولید خود را به روز کنند. همچنین برگزاری چنین نمایشگاهی موقعیت مناسبی را برای آشنائی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه فراهم می کند و در رشد بخش علمی و انگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر واقع شود.

در نمایشگاه امسال 162 شرکت داخلی حضور خواهد داشت و در کنار این شرکت های داخلی، 178 شرکت خارجی نیز از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، امارت متحده عربی، ترکیه، هندوستان، چین، انگلستان، آلمان و پاکستان محصولات خود را ارائه دهند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی امسال از نظر متراژ با 20 درصد افزایش به بیش از 22 هزار مترمربع رسیده و در بخش تعداد شرکت های خارجی هم 15 درصد رشد یافته است.

امسال و در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه و محصولات نساجی پاویون کشورهای هندوستان، چین و ترکیه، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، بالش، لحاف، کوسن، لوردراپه، پرده، کرکره و لوازم و قطعات وابسته،پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و مواد اولیه صنایع نساجی، نخ، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چهار هیات تجاری و بازرگانی خارجی، برخی از برنامه های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها، شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه توانمندیهای صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش،فناوری و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، ایجاد زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی از امروز تا 16 شهریورماه هر روز از ساعت 10 تا 18در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =