در اظهار نظری جدید دلواپسان تیم ملی عقیده دارند کارلوس کروش با دعوت کردن از بازیکنان جوان قصد خراب کردن تیم امید را دارد.

زاوش محمدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران در جدیدترین لیست خود از بازیکنان جوان دعوت کرد.در سال های گذشته همواره منتقدان از او به خاطر دعوت کردن برخی بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته انتقاد می کردند.اما او این بار با دعوت از طارمی،اخباری،بیرانوند،آزمون و مهدی ترابی نشان داد نسل بازیکنان فوتبال را تغییر داده است.این در حالیست که مسئولان تیم ملی امید بر این عقیده هستند کروش با دعوت بازیکنان جوان قصد ضربه زدن به تیم امید را دارد.حبیب کاشانی در جدیدترین مصاحبه اش گفت:« متأسفانه شاهدیم یک عده تمایل دارند تا فضاهایی را برای تیم امید ایجاد کنند البته به ما در این خصوص عنوان می‌شود مشکل این است که شما جای وینگادا آمده‌اید به هر حال فدراسیون فوتبال به یک کادر فنی ایرانی برای هدایت تیم امید اعتماد کرده است من از شما سوالی دارم آیا به نظر شما منطقی است کی روش نخواهد تیم المپیک نتیجه بگیرد؟»او همچنین گفته است میان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هیچ تعاملی وجود ندارد.
این در حالیست که کاشانی و خاکپور پیش از این گفته بودند کروش بازیکنان جوان لیگ را نمی بیند و فقط به یک سری بازیکن مورد علاقه خود بازی می دهد.خاکپور همچنین در مصاحبه ای که قبل از بازی های تیم امید برای مقدماتی المپیک در فروردین ماه درباره حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید انجام داده بود گفت:«باید بین تیم ملی بزرگسالان و امید تعامل وجود داشته باشد.در حال حاضر تیم ملی امید برای بازی های مقدماتی المپیک آماده می شود اما تیم بزرگسالان به اردو رفته است.بازی های تیم امید رسمی است پس آزمون و جهانبخش در اردوی تیم امید باشند.»
این بار نیز بازی های تیم ملی بزرگسالان و اردوی تیم ملی امید همزمان شده است و مسئولان تیم امید بر این عقیده هستند بازیکنان دعوت شده توسط کروش باید در اردوی تیم امید حضور داشته باشند.اما با استناد به صحبت های خاکپور در فروردین ماه،این بار نوبت تیم ملی بزرگسالان است تا بازیکنان مورد نظرش را در اختیار داشته باشد.چون که بازی تیم بزرگسالان رسمی است و تیم امید در اردو آماده سازی قرار دارد.حال باید دید این جنگ و جدال بین تیم امید و بزرگسالان تا کی ادامه خواهد داشت؟

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    70 7
    چه بادی میوزه
    • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      2 11
      کیروش استاد خراب کردن تیم هایی که دلش میخواد.یادمون نرفته زمان ژوزه۹نفر از پرسپولیس دعوت میکرد تا تیم نتونه خوب هماهنگ بشه،زمان قلعه نویی بازیکنان رو در اوج نا آمادگی دعوت میکرد تا به قلعه نویی ضربه بزنه ولی الان خبری از اون بازیکنان نیست؟؟؟در ارودی اخیر هم وقتی قنبری که مدافع چپه مصدوم شد ،علی کریمی سپاهان که هافبک مهاجمه رو دعوت کردو چند بازیکن امید که گزینه دوم بازی در پستشون تو تیم ملی هم نیستن رو دعوت کرد.کیروش خوب میدونه اگه تیم امید بعد از ۴۰سال با کادر ایرانی به المپیک صعود کنه اونوقت دیگه کار کردن براش با شرایط عجیب خودش آسون نیست،دیگه نمیتونه هروقت خواست بره مرخصی و بیاد یه شال بندازه گردنش و عوامفریبی کنه
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    واضح است که با وجود کی روش و خدای ناکرده نتیجه گرفتنش نون خیلیا آجر میشه و بعضها باید بروند. پس با تمام قوا بر علیه کیروش و ایران . تارخ را هم که نگاه کنیم می بینیم که برخی از فرصت طلبان در طول تارخ به ایران ضربه زده اند
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    این بازیکنها دست پرورده مربیان داخلی هستن، وگرنه کیروش کی ایران بوده که بخواد شاگرد تربیت کنه.
    • على IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      3 3
      اگه فوتبال و مى فهميدى اين رو نميگغتى بى نام جان كافيه فوتبال تيم ها و بازى همين بازيكن ها در باشگاهشون را فقط نگاه كنى تا متوجه فرق قضيه بشى... در ضمن كيروش كى هست رو خوب اوومدى.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      11 2
      یعنی جاهای دیگه مربی های ملی بازیکن پرورش می دن؟
    • سعید A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      7 2
      بعله شما یه سر نگاه به منچستر و بازیکنای جوونش که قهرمان اروپا شدن بنداز ببین کیروش چی تربیت کرده بود نسل طلایی پرتغال هم که دوبار با کی روش قهرمان جهان شد مثال دیگه ای برای افرادی از جنس شماست که ندنسته و نفهمیده فقط حرف میزنید
  • علی A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    این حبیب کاشانی عاشق مطرح شدن در رسانهاست و سهام دار 80درصد برنامه ورزش ومردم است و هر هفته حضور فعال داره
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 2
    تا وقتی که تیم امید حذف بشه از مقدماتی المپیک که قول میدم اون روز به زودی میرسه. کیه که یک درصو به این تیم امیدی که مربیش مدرک مورد قبول نداره و حتی لجبازی میکنه و نمیره کلاس مربی گری مدرکشو بگیره،تیمی که کادرش همه هدفشون لجبازی با کروش و شکست دادنشه امیدوار باشه بره المپیک. با اون بازی هاییم که عید انجام دادن معلومه اینکاره نیستن. نپال و فلسطین و افغانستان رو تیم کوچه ما هم میبرد ، اصل تیم تو بازی با عربستان معلوم شد که دیدید تیم بدون هیچ برنامه و نقشه ای رفته بود تو زمین و آخر هم باخت. یعنی کسی هست که یک ذره احتمال بده این تیم دور بعد از پس تیم هایی مثل ژاپن،کره ، استرالیا یا قطر و امارات برمیاد؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    رو که نیست یادشون رفته توی فروردین چه داد و بیدادی سر سردار ازمون راه انداختن،اون موقع بازیکن کیروش و تیم ملی رو بردین به نام خودتون سند هم زدین. الان دقیقا اوضاع برعکسه.سکوت کنید لا اقل
  • على IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    5 2
    به نظر من اگر سنگ بناى انتقاد فنى نباشد و بر مبناى لج بازى و مسائل شخصى باشد، نتيجه اش مى شود آنچه كه ميبينيد. تناقض اگر كسى بيايد يك تيم جوان دسته گل كه اينقدر فوتبال را خوشگل بازى ميكنند بسازد و در پنج سال گذشته اين تيم يك رشد پايدار هم داشته باشد و بعد به او از اين گيرهاى غير فنى، مخرب و بامنظور بدهند، آن وقت چهار تا از بزرگان با انصاف فوتبال كه برايشان تيم ملى مهم است و ميفهمند كيروش چه كار دارد ميكند بايد از او حمايت كنند.دلواپسان به اندازه كافى نفوذ در رسانه ها دارند اما اين طرف يك نفر بحث فنى نمى كند. خيلى بده كه منافع تيم ملى را فداى خصومت شخصى كنند و كسى اعتراض نكند.
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    8 2
    بی تدبیری و بی لیاقتی کفاشیان ضربه های مهلکی بر فوتبال زده است. مسئولان باید هر چه سریعتر زمینه عزل ایشان را فراهم آورده و فردی فوتبالی و دلسوز را جایگزین نمایند. همچنین از مسئولان تقاضا داریم که بر اساس درخواست مردم و حفظ منافع ملی بازیکنان سرباز را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دهند.
  • m IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    10 2
    اصن نمیشه آقایان دلواپس باید یه بهانه ای داشته باشن واسه دلواپسی
  • بی نام EU ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    3 1
    کاشانی برای اهداف سیاسی در فوتبال فعالیت می کند و در هر دو مورد هم ناکارامد است.