علی کفاشیان بعد از بازی با گوام گفت با وزیر ورزش دیدار داشته و خیلی مثبت با هم سخن گفته اند اما او از کدام جلسه سخن می گوید؟

 

فرهاد عشوندی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان بعد از تقریبا یک سال در وزارت ورزش به اتاق حوزه وزارتی رفت، در جلسه ای که شخص وزیر ورزش آنجا حضور داشت. او از این دیدار این قدر ذوق زده شده بود که یک روز بعد از نشستن گوشه ای از اتاق، آن هم در جلسه ای که دیرتر از دیگر اعضای کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک به آن رسیده بود، در جمع خبرنگاران گفت: «نشست خوبی با وزیر ورزش داشتیم و مشکلات در حال حل شدن است. » ماجرای این دیدار اما چه بوده است؟ کفاشیان که حالا همه ایرادهای وزیر را در حد مشکلات داوری، اولتیماتوم به کارلوس کروش و تذکر به مهدی تاج می داند و احساسش این است که همچنان در سال پایان دوره مدیریتی اش با توجه به حمایت خارجی از سوی شیخ احمد، کنفدراسیون فوتبال آسیا و بلاتر در فیفا، کسی نمی تواند کاری به کارش داشته باشد، سعی می کند الفاظ را به بازی بگیرد و خود را همچنان مستحکم روی میزش نگه دارد.

کفاشیان یک سال بود به نشست ها با وزیر ورزش دعوت نمی شد و حتی محمود گودرزی بارها گفته بود دلیلی برای حرف زدن با رئیس فدراسیونی که مواضع ورزش کشور را درست پیگیری نمی کند، ندارد. او حتی گفته بود همه گناه اشتباهات در ورزش را برعهده می گیرد اما حاضر نیست مسئولیتی درباره فوتبال به عهده بگیرد. فوتبالی که روسایش سالی 300 روز در سفر هستند، 60 روز را در پروازهای بیزنس کلاس می گذرانند و 5 روز دیگر را هم استراحت می کنند!

وزیر ورزش به دلیل آنچه صلاح فوتبال کشور می دانست، حاضر نبود با رئیس فوتبال گفتمان داشته باشد. گودرزی که تنها دلیلش برای مدارا با کفاشیان، ترس از تهدید فوتبال ملی به تعلیق است.  روابط رئیس نائینی با شیخ احمد کویتی و همسویی با او در حمایت از همه سیاست های شیخ از جان دادن برای بلاتر تا مدارا با رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطین، اتفاقاتی هستند که شیخ کویتی مدام به ورزش ایران آلارم می دهد، او با ماست و بگذارید بماند تا ورزش تان در آسایش باشد. این همان حرفی است که وزیر ورزش یکبار در لفافه از آن در جمع فرماندهان ارشد نیروی مقاومت بسیج گلایه کرده بود.

کفاشیان اما زیرک است. او قبل از یک بازی ملی در جمع خبرنگاران از این گفت که کارلوس حق نداشته از وزیر ورزش انتقاد کند، درحالی که حتی رسانه ها تردید دارند، این هم یک بازی نباشد. کفاشیان که تیم های ملی را یک به یک به افرادی چون کاشانی و اسلامیان واگذار می کند تا مسئولیت هایش را کم کند و نیازی به هزینه کردن هم نداشته باشد و با خیال راحت فقط ریاست کند و به برنامه های آسیایی اش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد، از دیدار چند دقیقه ای گروهی با وزیر ورزش هم طوری خبرسازی می کند که انگار با او به توافق رسیده است. درحالی که در آن نشست دیالوگی میان وزیر و کفاشیان ایجاد نشده و بلافاصله با پایان جلسه هم وزیر به همراه معاونانش به تمرین تیم وزنه برداری رفتند تا اصولا مجالی برای کفاشیان ایجاد نشده باشد که بخواهد درباره حل مشکلات حرف بزند. او حالا از جلسه ای تنش زا گفته، از اینکه روابط خوب شده، این حرفش آیا واقعیت است یا دروغ؟ از این باب که او بعد از یک سال توانسته با وزیر در وزارت ورزش بنشیند از نظر خودش رو به جلو است، اما اینکه همین دقایق کوتاه یعنی حل مشکلات؟ این چیزی است که خیلی با واقعیت همخوانی ندارد و نمی توان گفت راست است!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    133 3
    وزیر ورزش اگر توانایی دارند به اوضاع پرسپولیس وا ستقلال سرو سامان دهند
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    1 2
    تا وقتی ادمهایی مثل کفاشبان در فوتیال و گودرزی در ورزش باشند انگار که علی ابادی ها هنوز بر همه امور ورزش حاکم اند
  • عباد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    1 1
    وزیری که ناتوانی خودش رو فریاد زد ولی کسی به حرفش اهمیت نداد تا فوتبال نابودتر از قبل بشه... ایشان وزیر وزارت خانه اعتیاد باید میشد تا ورزش
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    54 4
    گودرزی توانایی اباد کردن نداره، مدام در حال تخریبه
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    16 9
    جمعیت گوام ۱۶۰٬۳۷۸ نفر است