در هفتمین المپیاد ورزشی پسران دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که در استان قم برگزار شد، تیم میزبان با غلبه بر حریفان، به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، در دیدار نهایی مسابقات فوتسال هفتمین دوره المپیاد دو تیم قم و قزوین روز پنج‌شنبه در سالن 2هزار نفری شهید حیدریان قضاوت علی کاشی به مصاف هم رفتند.
تیم دانشگاه پیام نور قم که در دوره قبل المپیاد به مقام دومی رسیده بود، در این دوره موفق شد بعد از شکست 5 بر 4 نماینده خوزستان به فینال راه یابد. تیم قزوین نیز لرستان را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شده بود.
نماینده قزوین بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست 2 بر صفر از حریف خود پیش بیافتد اما قمی‌ها که از امتیاز میزبانی برخودار بودند توانستند با دو گل عابد خسروبیگی و سیدعلی حسینی بازی را به تساوی کشانند تا بازی در زمان معمول خود با تساوی به پایان رسد.
در ضربات پنالتی تیم قم موفق شد هر سه ضربه خود را توسط علی ابراهیم‌بیگی، سیدعلی حسینی و عابد خسروبیگی به گل تبدیل کند اما بازیکنان قزوین بعد از اینکه دو توپ را به گل تبدیل کردند پنالتی سوم را از دست دادند تا قمی‌ها در زمین خود به قهرمانی برسند.
در بازی رده‌بندی نیز تیم لرستان 5 بر 4 خوزستان را شکست داد و مقام سوم را کسب کرد.
یزدی‌ها نیز با شکست نماینده کردستان در جایگاه پنجم قرار گرفتند و تیم خراسان رضوی هم در دیداری که برای کسب مقام هفتمی بود موفق شد نماینده البرز را 3 بر یک شکست دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =