نفرات برتر کشتی فرنگی در هفتمین المپیاد ورزشی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، در آخرین روز المپیاد تکلیف کشتی‌گیران فرنگی برتر مسابقات مشخص شد.
در وزن 66 کیلوگرم علی نیکبخت از استان کهگیلویه و بویراحمد در سکوی نخست ایستاد، حمید اشراقی نمانیده خراسان رضوی مدال نقره گرفت و عبدالواحد فاطمی از آذربایجان غربی و عادل عابدی از استان مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.
وحید گرائی کشتی‌گیر وزن 75 کیلوگرم از استان خوزستان مقام قهرمانی را کسب کرد و یعقوب داوریانی از کهگیلویه و بویراحمد دوم شد. حسین طاهری از مازندران و مصطفی آزادبخت نماینده کرمانشاه و همت ملک‌آبادی از لرستان نیز مقام سومی را به صورت مشترک از آن خود کردند.
قهرمانی وزن 85 کیلوگرم به بهزاد تعقیب از خراسان رضوی رسید، صابر رنجبر نماینده مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سومی مشترک نیز از آن وحید رحمتی از لرستان و فرهاد ابراهیمی از البرز شد.
در وزن 130 کیلوگرم فرزاد آباده از کرمان به مقام اول دست یافت و نیما کریمی از مازندران نائب قهرمان شد. آرمین بهرامی از خوزستان و مهراب رحمانی از ایلام نیز مشترکا سوم شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =