32هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید خرم‌آباد هستند

محمدولی قنبری، معاون مدیرکل ورئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌آباد، در شورای اداری بنیاد شهید خرم‌آباد،گفت 32 هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید شهرستان هستند

قنبری با اشاره به کسانی‌که به‌طور مستقیم حقوق می‌گیرند پنج تا شش هزار نفر هستند، گفت: باجه‌ بانک دی در این سطح نمی‌تواند خدمات مورد رضایتی را به این جامعه هدف با این گستردگی ارائه کند، لذا انتظاری که داریم این است که شعبی که داریم گسترش پیدا کند.
وی، تصریح کرد: درست است که سیستم از طریق شبکه الکترونیک و اینترنت است ولی تمام افراد تحت پوشش ما در سطحی نیستند که بتوانند از سیستم الکترونیکی استفاده کنند.
قنبری، ادامه داد: باتوجه به صحبت‌های موحد، سرپرست شعب جنوب کشور بانک دی، که بتوانیم از خدمات بانک‌های دیگر نیز بهره‌مند شویم، تشکر می‌کنیم.
بانک دی؛ نمود و نمادی از بنیاد شهید
وی، با بیان این‌که بانک دی نمود و نمادی از بنیاد است، افزود: بنیاد شهید و بانک دی در کنار یکدیگر یک هدف دارند که آن خدمت به جامعه ایثارگری است، امیدواریم با تمهیداتی که بنیاد شهید و بانکدی اندیشیده‌اند خانواده‌ها به راحتی بتوانند از امکانات بهره‌مند شوند.
قنبری، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تمهیداتی اندیشیده شود که جایگاه و ارزش جامعه ایثارگری زیر سؤال نرود و سرمایه بانک نیز به هدر نرود.
رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: انتظار دیگر این است که همسایگی شعب برای کارمندان بنیاد نیز مؤثر باشد، کارمندان بنیاد مظلوم واقع شده‌اند، ساعت اداری برای کارمندان بنیاد معنا ندارد بلکه شب‌ها و روزها در اختیار جامعه هدف هستند، امیدواریم همکاران نیز بتوانند از منابع بانک بهره‌مند شوند.
مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی کشور نیز، گفت: انشالله برکت دهه کرامت قرین با افتتاح این کیوسک شود و از برکات آن مجموعه خانواده‌های ایثار گر استان و همکاران بهره ببرند.
وی با اشاره به این‌که خدمت به خانواده‌های ایثار گر توفیق می‌خواهد، افزود: نگاه ارزشی مدیران ارشد کشور نیز این بوده که خدمت‌رسانی حداکثری به این جامعه شود، هر چند که منابع و شرایط بانک دی اقتضاء می‌کند اقتصادی فکر کند چراکه سود و زیان این بانک جامعه هدف ما که همان جامعه ایثار گر و شهدا است را در بر می‌گیرد.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی کشور بیان کرد: صاحب اصلی بانک ایثارگران وشهدا هستند و ما می‌خواهیم تصمیمات بانک دی اقتصادی باشد و در این راستا نیازمند یک وحدت، همدلی و همراهی است.
وی عنوان کرد: ما بیش از شما علاقه‌مند به افزایش شعبه‌ها برای راحتی کار جامعه هدفمان هستیم ولی با توجه به این‌که نظارت‌های بانک مرکزی و سیاست‌های دولت غالب است و کلان سیاست کشور را می‌بینند، لذا هرچه همکاری و هم‌گرایی بیشتر باشد نتایج خوبی را می‌بینیم.
حیدری با بیان این‌که روحیه‌ی تعاملی خوبی که در این استان وجود دارد قطعاً مرکز لرستان مرکزی موفق خواهد بود، تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم دستگاه خودپرداز، کیوسک یا شعبه‌ای را نصب کنیم همه جوانب را بررسی می‌کنیم تا اقتصادی جانمایی کنیم .
وی عنوان کرد: با بانک مرکزی صحبت‌های خوبی شده و امیدواریم تا پایان سال شعباتی در استان‌ها احداث کنیم و اگر همکاری و همدلی نباشد منافع دچار مشکل می‌شوند و لذا ریاست شعبه را به همکاری دعوت می‌کنم و از روشنی و قنبری مدیران استانی و شهرستانی بنیاد شهید لرستان تقاضا دارم منافع دو طرف را در نظر بگیرند.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی گفت: سرمایه انسانی مربوط به کارکنان بانک است و در این راستا کمکی که می‌توانیم بکنیم شرایطی برای توسعه شعب بانک داشته باشیم و از ظرفیت ایثارگری برای اشتغال استفاده کنیم .
وی افزود: اگر مدیریت بانک مرکزی به ما مجوز شعبه بدهد تحت نظر واحد اشتغال بنیاد از خانواده ایثار گران با رشته‎های مرتبط حسابداری و مدیریت به‌کار می‌گیریم.
حیدری گفت: به ازای هر شعبه‌ای که مجوز می‌دهند برای پنج تا 9 نفر اشتغال ایجاد می‌شود و در صورت اخذ مجوز توسط بانک مرکزی حدود سه شعبه بانک در استان ایجاد می‌کنیم.
830 هزار نفر از سهام‌داران بانک دی را خانواده شهدا و ایثارگران تشکیل داده‌اند
غلامرضا موحدی‌راد، سرپرست امور شعب بانک دی جنوب و شرق کشور، نیز در این جلسه اظهارکرد: بانک دی، یک بانک نوپا و جدید تاسیس است و خوشبختانه سهام داران عمده این بانک خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند که جای خوشبختی است و همین مسئله ما را موظف می‌کند که تمام سعی و کوشش خود را بکنیم که بهترین خدمت را به جانبازان و ایثارگران ارائه دهیم چرا که در حاصل تلاش و زحمت این مجموعه سهیم هستند.
وی با اشاره به این‌که ما بیشتر سعی داریم در کنار این جامعه باشیم چراکه جامعه هدف ما ایثار گران و شهدا هستند، افزود: بیشتر بانک‌ها به‌دنبال امکان اقتصادی و تجاری سرمایه‌گذاری و تمرکز دارند ولی سیاست بانک دی بیشتردر کنار جمع خانواده شهدا بودن است علی‌رغم این‌که به‌دلیل نفس کار بانک ناگزیر به انجام کار اقتصادی نیز هستیم .
سرپرست امور شعب بانک دی جنوب و شرق کشور بیان کرد: 830 هزار نفر از سهام‌داران ما را خانواده شهدا و ایثارگران تشکیل داده‌اند و مدنظر ما در کنار شما بودن است و تمام تلاش ما این است که بهترین خدمت را به جامعه هدف برسانیم.
وی عنوان کرد: سیاست بانک ما این است که در کلیه استان‌ها خدمت‌رسانی و پرداخت حقوق را در دستور کار خود قرار داده‌ایم در سایر استان‌های دیگر مانند قم و اردبیل این مهم را انجام داده‌ایم و به‌دنبال گسترش آن هستیم و علت ایجاد کیوسک در استان لرستان نیز همین دلیل است.
موحدی‌راد گفت: پراکندگی جغرافیایی و مشکلات عبور و مرور برای دسترسی به خدمات بانکی از جمله مشکلات این قشر است که در صورت نیاز نصب دستگاه‌های خودپرداز را در دستور کار داریم و مانعی برای ایجاد کیوسک نداریم ولی به‌شرطی که هدف‌مند باشد و هر کیوسک بایستی 30 متر مربع باشد تا در شؤن مراجعه کنندگان باشد.
وی عنوان کرد: در صورتی‌که نیاز به اعطای تسهیلات باشد منعی وجود ندارد و آن‌چه که منابع بنیاد شهید اعم از منابع جاری و عمرانی را در بانک دی متمرکز شود و چرا که نهایت سود و زیان آن به سهام‌داران و خانواده شهدا می‌رسد.
سرپرست امور شعب بانک دی جنوب و شرق کشور تصریح کرد: به دستور بانک مرکزی اجازه افتتاح شعبه در کشور نداریم و در هر استان فقط یک شعبه داریم و در استان لرستان اولین کیوسکی است که افتتاح شده و امیدواریم با همکاری و مشارکت بنیاد شهید نیاز جامعه هدف را می‌توانیم برآورده کنیم.
حامد صادقی، رئیس بانک دی لرستان در این جلسه، گفت: بضاعت ما اندک است و اجر این کارها با شهدا است و تقارن افتتاح این کیوسک با ولادت امام رضا(ع) تقارن خوبی است.
وی افزود: پس از فعالیت‌های انجام شده لرستان به‌عنوان چند استان اول کشور در بحث کیوسک خدمات بانک‌داری الکترونیک به بهره‌برداری رسید و از یک ماه گذشته در قالب رسمی کار را آغاز کردیم و به‌طور مختصر به مشکلات خانواده‌های ایثارگران رسیدگی می‌شد.
رئیس بانک دی لرستان بیان کرد: لرستان یک استان خط مقدم و پشت جبهه بوده است و یاد و خاطره فرماندهان ما در قالب لشکر 57 زبان‌زد مردم بوده و هستند و برای دفاع از مملکت، ناموس و کیان ما بوده و به همین دلیل حجم جامعه ایثارگری ما با خیلی از استان‌ها برابری ندارد و باب شهادت هنوزهم به روی جوانان ما باز است.
وی خاطرنشان کرد: چند سال گذشته جشنواره تقدیراز شش هزار و 200 شهید را برگزار کرده‌اند ولی امروز شش هزار و 261 شهید را اعلام می‌کنند چراکه جوانان ما در قالب مرزبانی، ارتش و سپاه از کیان اسلام دفاع می‌کنند و روز به روز بر آمار شهدای ما اضافه می‌شود و جامعه تحت پوشش آن‌ها به نسبت استان جمعیت قابل توجهی است.
صادقی عنوان کرد: پل‌دختر بعد از نجف‌آباد اصفهان بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده در حالی‌که این شهرستان در سطح کشور رتبه نخست بیکاری را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: توان ما زیاد نیست و با کمک خداوند انشالله بتوانیم کمکی باشیم و با افتتاح کیوسک بانک دی نیز در راستای رفع مشکلات این قشر هستیم.
رئیس بانک دی لرستان عنوان کرد: بانک دی با آرمان‌ها و اهداف ارزشی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =