سرمربی تیم ملی پس از برد ایران بسیار خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش با تمجید از کار بازیکنان جوانش می گوید: «به بازیکنانم تبریک می گویم. واقعا خوب بازی کردند. مطمئنا کسانی که به ورزشگاه آمدند و بازی را دیدند، بسیار خوشحال هستند و افسوس نمی خورند.» او به گوامی ها هم تبریک می گوید و ادامه می دهد: «خیلی تلاش کردند ولی ما تمرکز داشتیم و این بازی را بردیم.»

کروش درباره برد تیم جوانش می گوید: «اطمینان خاطر بالایی دارم که با برنامه‌ریزی که پیش رو داریم، بتوانیم برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم. بازیکنان مستعدی داریم که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.در عین حال زمان این است که ما بتوانیم از پیروزی که به دست آوردیم لذت ببریم و البته سریع ریکاوری کنیم، چون چهار پنج روز دیگر باید به مصاف هند برویم. با توجه به سه امتیازی که امروز به دست آوردیم که اولین سه امتیازمان بود، در مجموع چهار امتیازی شدیم. هنوز راه طولانی در پیش داریم.» 
او همچنین رو به خبرنگاران توضیح می دهد: «الان سوال کلیدی این نیست که من دارم چکار می کنم، بلکه سوال این است شمادر حال چه کاری هستید؟  وقتی از شما صحبت می‌کنم، منظورم افرادی است که مسئولیت دارند و می‌بایست به توسعه فوتبال و همچنین تحقق آرزوی ما برای صعود به جام جهانی کمک کند. با تمام احترامی که برای سؤال شما قائلم، اما باز هم می‌گویم دیگر سؤال کلیدی این نیست که سرمربی تیم ملی چه کاری باید انجام بدهد، بلکه مسئله اصلی این است که «شما» چه کاری می‌توانید برای تیم ملی انجام دهید.»

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر با تبریک پیروزی به بازیکنان تیمش می گوید: «کلمات خاصی را باید به بازیکنان باتجربه اختصاص داد که در تیم حضور داشتند و به بازیکنان جوان کمک و از آنها حمایت کردند. خسرو حیدری، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی و امید ابراهیمی کار فوق‌العاده‌ای را انجام دادند و به تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی کمک خواهند کرد. طبیعتاً باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایجی مطلوب کسب کنیم.» 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    با به برد جو گير نشيد جون مادرتون
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    بابا دمت گرم. از ما انقلابی تره.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    29 3
    کی روش خیلی آقایی. خودت و تیمت را دوست داریم. به خیلی حرفها که بعضی وقتا بعضی ها می زنن اهمیت نمیدیم. تیم ملی با کی روش عالیه. کی روش دوست داریم.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 0
    خیلی زود جوگیر نشیین بهیه تیم 19 تایی 6 تا زدن