مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان کرمانشاه برگزار و طی آن محمد منصوری به ریاست هیئت والیبال استان منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین، مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان کرمانشاه ظهر امروز پنج شنبه با حضور دبیر فدراسیون والیبال در کرمانشاه برگزار شد و در این مجمع محمد منصوری با کسب ۱۳ رای سکان ۴ سال آینده هیئت والیبال استان را برعهده گرفت.

در این مجمع، از مجموع ۱۷ رأی ماخوذه محمد منصوری ۱۳ رای و محمد نبی کمری ۴ رای کسب کردند.

عباس امانی شهرک و سید منصور هاشمی زاده نیز که کاندیدای انتخابات بودند قبل از اخذ آرا از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

همچنین در این مجمع از زحمات عبادالله شیرزاد رئیس پیشین هیئت و تلاش های 30 ساله او در هیئت والیبال استان کرمانشاه قدردانی و با اهدای لوح سپاس از سوی فدراسیون از وی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، محمد منصوری از جمله والیبالیست های کرمانشاهی است که چندین سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

محمد افشاردوست در این مجم، برنامه ریزی، ساماندهی، کنترل و ارزیابی را مهمترین فاکتورها برای موفقیت در عرصه ورزش دانست و گفت: در این بین بودجه و اعتبارات پس از این فاکتورها قرار می گیرد و قرار نیست همه موفقیت ها با پول رقم بخورد.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه درخشان والیبال کرمانشاه گفت: در سالهای نه چندان دور بخش زیادی از والیبالیست های عضو تیم های ملی از استان کرمانشاه بودند و باید تلاش کنیم والیبال کرمانشاه به روزهای خوب خود برگردد.

افشاردوست با بیان اینکه دغدغه پیشرفت روزافزون والیبال کشور را داریم، گفت: کرمانشاه می تواند از پایگاه های مهم ما برای رشد والیبال کشور باشد و ما نیز از والیبال این استان حمایت می کنیم.

مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با اشاره به پیشرفت های والیبال کشور گفت: تلاش می‌کنیم کرمانشاه بتواند در این رشته ورزشی پیشرفت بیشتری کرده و به توسعه والیبال کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در رشته والیبال پتانسیل بالایی دارد، گفت: مطمئنا با برنامه ریزی خواهیم توانست جایگاه خوبی در این رشته در سطح کشور داشته و استعدادهای زیادی را به تیم های ملی معرفی کنیم.

وی بر فعال شدن هیات های والیبال در تمام شهرستانهای استان تاکید کرد.

جوهی در ادامه از هیات های ورزشی بعنوان بازوان اجرایی مجموعه ورزش و جوانان یاد کرد و گفت: ورزش استان کرمانشاه در 15 رشته ورزشی این ظرفیت را دارد که به تیم های ملی کمک موثری کند و قطعا والیبال یکی از این رشته هاست.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 800 میلیون تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز هیات ها هزینه کردیم، گفت: امسال دو برابر این رقم را به این موضوع اختصاص خواهیم داد.

جوهری با بیان اینکه دلسوزان خوبی در استان حامی ورزش هستند، گفت: در سایه اتحاد و همدلی خواهیم توانست ورزش استان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =