رامبد جوان با گذاشتن پستی در ایسنتاگرام خود خبر از دعوت و انتخاب کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حضور در برنامه «خندوانه»‌ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در صفحه خود نوشت:‌ «سلام به همه، تصمیم گرفتیم به پاس حمایتهایتان هر هفته ده نفر از شما دوستان عزیز که در شبکههای اجتماعی عضو هستند و مایلید در برنامه «خندوانه» حضور داشته باشید را به عنوان شرکتکننده دعوت کنیم.»

او همچنین درباره نحوه انتخاب نوشته است:‌ «برای شرکت در برنامه فقط کافیست این تصویر را در پروفایل خود منتشر کنید و صفحه من را روی این عکس تگ کنید. من هر هفته ده نفر را به صورت تصادفی از بین کسانی که من را تگ کردند انتخاب میکنم.» 

او همچنین در توضیح این کار نوشته: «اینم برای کسانی که میگفتن برای حضور در برنامه هر جوری ثبتنام میکنن جوابی دریافت نمیکنن. دوستانی هم که صفحهشون بسته هست میتونن تو این حرکت شرکت کنند و دقیقا توی روز و ساعتی که میخوایم به صورت تصادفی از بین تگها ده نفر را انتخاب کنمی یک ساعت صفحهشونو باز بذارن تا شانس این که انتخاب بشن را داشته باشند.»

 

نخستین انتخاب و دعوت از کاربران شبکه‌های اجتماعی فردا ۱۳ شهریور ساعت ۱۴ اعلام شده است. 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خان دوم IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    2 22
    کاش مثل تاک شو های مطرح دنیا بلیط فروشی کنن، درآمدزایی هم میشه و اونایی که واقعا علاقه مندن میان
  • بی نام DE ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    9 35
    به نظر من این کار ایشان تخلف است. چون وقتی می گوید این عکس را شیر کنید و صفحه ای که به نام خودش است نه خندوانه را تگ کنید می خواهد تعداد لایک های صفحه اش بالا برود. درحالیکه به صورت نرمال باید برای این کار دست به جیب شود. به نظرم به نوعی برای تماشاچی برنامه شدن دارد برای خود تبلیغ می کند. این از عدالت به دور است. می توانست بگوید به این صفحه برای تماشاچی شدن پیغام بدهید یا اینکه حداقل زیر این پست بنویسید.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    10 46
    همچين ميگه انگار ملت صف كشيدن برن تو برنامه/احتمالا كسي خيلي شركت نميكنه اينجوري ميخواد آدم جمع كنه
  • علی US ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    4 9
    ما الان خرید خودرو صفر را ممنوع کردیم کاری نکن که برنامه خندوانه را تحریم کنیم