فرماندار کرمانشاه خبر داد: جمع آوری 180 معتاد وکارتن خواب ازمحله های شهر

ایرنا نوشت: فرماندار کرمانشاه از جمع آوری 180 معتاد و کارتن خواب در سطح شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: جمع آوری این افراد به اضافه خرده فروشان مواد مخدر از جمله برنامه های اصلی ما در سال جاری است.

فضل الله رنجبر یکی از برنامه های مدیریت شهرستان کرمانشاه را مقابله با معضلات اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه از سال گذشته با شعار اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر آغاز شد.

وی ادامه داد: سال گذشته شناسایی محلات آلوده و همچنین ساماندهی آنها نظیر محله آقاجان در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا 330 معتاد جمع آوری شدند.

وی یکی از مشکلات کنونی کرمانشاه را کمبود مرکز برای نگهداری این دسته از افراد عنوان و خاطرنشان کرد: تنها اردوگاه فعلی بیش از ظرفیت افراد معتاد، کارتن خواب و متکدی را در خود جای داده که اکثر قریب به اتفاق آنها نیز اعتیاد دارند.

وی همچنین به ساخت اردوگاه جدید برای نگهداری این دسته از افراد اشاره و اظهار کرد: این اردوگاه هم اکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و امیدواریم با اختصاص بودجه لازم تا پایان سال بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم.

رنجبر یادآور شد: سال گذشته یک میلیارد و500 میلیون ریال و امسال نیز تاکنون300 میلیون ریال برای ساخت اردوگاه اختصاص یافته است.

وی همچنین مقابله با کمپهای غیرمجاز ترک اعتیاد را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در شهرستان کرمانشاه عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون 11 کمپ غیرمجاز شناسایی و با همکاری مقامات قضایی نسبت به تعطیلی هفت مورد از این کمپها اقدام کرده ایم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =