سایت استاندار نوشت: استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه چهارم مهر ماه به عنوان روز گیلانغرب نامگذاری شده است، از احتمال حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه این روز خبر داد.

ابراهیم رضایی بابادی روز پنجشنبه در گزارش عملکرد خود از 21 تا 31 مرداد ماه که بر روی وبسایت شخصی اش قرار داده آورده است: در دیداری که با آقای رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت داشتم از وی برای حضور در مراسم بزرگداشت مقاومت مردم گیلانغرب در روز چهارم مهر ماه دعوت کردم.

** بررسی راهکارهای احداث کارخانه تولید لاستیک اتومبیل در کرمانشاه

وی در ادامه از حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری که در خصوص بررسی راهکارهای احداث کارخانه تولید لاستیک اتومبیل در کرمانشاه بود خبر داد و افزود: شرکت ایران تایر قصد اجرای یک طرح توسعه در منطقه اسلام آبادغرب را دارد که در این جلسه درخواستهای ایران تایر را بررسی کردیم.
رضایی بابادی گفت: در خصوص تامین منابع مالی برای احداث این کارخانه کاملا خوش بین هستم چون هم شرکای استانی حاضر به مشارکت در این سرمایه گذاری هستند و هم بانکهای عامل، بخش قابل توجهی از آن را تامین خواهند کرد و از این رو هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

** رضایت وزیر اطلاعات از عملکرد اداره کل اطلاعات استان

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به دیداری که با مدیرکل اطلاعات استان داشته گفت: مباحث سفر اخیر وزیر اطلاعات را بررسی کردیم که مدیرکل اطلاعات استان سفر اخیر آقای علوی را بسیار پربار دانست و از ابراز رضایت وی نسبت به اقدامات این اداره کل خبر داد.

** انتقال زندان دیزل آباد به ماهیدشت

وی همچنین در خصوص مباحث انتقال زندان دیزل آباد به ماهیدشت نیز گفت: یکی از دستور کارهای دولت، خروج زندان ها به خارج از شهر و استفاده از محیط های مناسب و خارج از شهر برای این موضوع است که به همین دلیل زمینی در ماهیدشت برای انتقال زندان دیزل آباد در نظر گرفته شده و امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم هرچه زودتر این پروژه را به نتیجه برسانیم.

** تفویض اختیارات بیشتر به استانداران در دستور کار هیات دولت

رضایی بابادی همچنین با اشاره به حضورش در نشست مشترک استانداران با رییس جمهوری گفت: در نشست سال گذشته موضوع تفویض اختیارات بیشتر به استانداران مطرح و در این راستا کارگروههایی تشکیل شد و در نشست امسال نتایج بررسیهای این کارگروه ها اعلام و مشخص شد که چه مواردی تفویض شود.

** ثبت ملی غذاهای کرمانشاه
استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به ثبت ملی ورزش 'زوران' به نام کرمانشاه گفت: مباحثی هم در خصوص ثبت ملی غذاهای کرمانشاه وجود دارد تا غذاهایی نظیر خورشت خلال و دنده کباب هم که تنها مخصوص کرمانشاه است ثبت ملی شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =