سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری از انجام نه هزار و ۲۰۰ ماموریت توسط تکنسین های این مرکز در چهارماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ،دكتر فرامرز شاهين افزود: اين تعداد ماموريت شامل: امداد رساني به هفت هزار بيمار غير تصادفي و دو هزار و ۲۰۰ مصدوم تصادفي مي باشد.
وي از ارائه خدمات پزشك مشاور ۵۰-۱۰ در سطح پايگاه هاي اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد و افزود: ارائه اين خدمت در راستاي ارتقاء خدمات اورژانس پيش بيمارستاني بسيار موثر خواهد بود.
دكتر شاهين همچنين از انجام ماموريتهاي متعدد اورژانس هوايي جهت امداد رساني به متقاضيان در مناطق صعب العبور استان در اين مدت خبر داد.
وي، شركت در مانور ايمن سازي كشور از تهديدات تروريستي ، بر پا كردن پايگاه سلامت در ميدان قمر بني هاشم(ع) و پل زمانخان سامان و استقرار اتوبوس آمبولانس در كنار جاده در ايام نوروز را از ديگر اقدامات صورت گرفته عنوان كرد.
به گفته وي، در چهارماهه نخست سال ، پايگاه ليرابي افتتاح و كلنگ ساختمان جديد پايگاه باباحيدر نيز به زمين زده شد.
سرپرست مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي چهارمحال و بختياري گفت: در اين مدت، ساختمان هاي پايگاه هاي اورژانس ۱۱۵ هوره، طاقانك، ديناران، صمصامي و چمن گلي نيز تكميل شد.
اخذ زمين براي پايگاههاي سفيد دشت و چالشتر و واگذاري به پيمانكار و شروع به كار با پيشرفت ۸۰% و اخذ زمين براي گلشور و كارون ۴ و تعيين پيمانكار از ديگر اقدامات عنوان شده توسط اين مقام مسئول بود.
دكتر شاهين افزود: ساختمان خيري پايگاه اورژانس ۱۱۵ واقع در بيمارستان آيت الله كاشاني شهركرد هم اكنون تكميل و آماده بهره برداري است.
وي بيان داشت: كلنگ زني ساختمان جديد مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان انجام شده است.
دكتر شاهين در پايان به نقش موثر آموزش در پيشگيري از حوادث اشاره كرد و افزود: همه ساله برنامه هاي آموزشي و فرهنگي متعددي در اين راستا برگزار مي گردد كه برگزاري سمينار "نقش تغذيه در پيشگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي" از جمله اين برنامه ها كه در ۴ماهه نخست سال جاري برگزار شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =