بیر گریلز با اشاره به گذراندن لحظات استثنایی با باراک اوباما، تعهد رئیس‌جمهور آمریکا برای مقابله با تغییرات آب و هوا را الهام‌بخش دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باراک اوباما عکس سلفی خود و بیر گریلز در طبیعت آلاسکا را در حساب کاربری اینستاگرام کاخ سفید به اشتراک گذاشت. رئیس‌جمهور آمریکا مهمان ویژه یک قسمت از برنامه مستند بیر گریلز به نام «وحشی شدن» است. این ماجراجوی تلویزیونی در این برنامه به مهمان‌های خود شیوه‌های زنده ماندن در طبیعت وحشی را می‌آموزد.

اوباما

اوباما در توضیح سلفی خود و گریلز در اینستاگرام از خوشحالی خود برای فرصت یافتن برای شرکت در این برنامه نوشت و به شوخی گفت : «خوشحالم که این تنها خرسی بود که در آلاسکا ملاقات کردم.(بیر در زبان انگلیسی به معنای خرس است)»

البته پس از دیدن انگشت باراک اوباما در سلفی مشخص می‌شود، که رئیس‌جمهور آمریکا مهارت چندانی در سلفی گرفتن ندارد. شایده به همین دلیل باشد که گریلز هم یک سلفی با اوباما گرفته و آن را در توئیتر منتشر کرده است. گریلز با انتشار این عکس در توئیتر خطاب به اوباما نوشت : «کاری که برای حفاظت از محیط زیست سیاره ما انجام می‌دهی، الهام‌بخش است.»

اوباما

پیش از اوباما مهمان‌های دیگر گریلز در برنامه او با چالش‌های دشواری روبه‌رو شده‌اند. برای نمونه میشل رودریگز در این برنامه برای زنده ماندن پس از اتمام ذخیره آب، مجبور شد سوپی را که گریلز از موش و ادرار خودشان درست کرده بود، بخورد.

منبع : دیلی‌تلگراف / 2 سپتامبر

۵۷241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =