روزنامه آرمان در گفت و گویی با عباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی نوشت: بابک زنجانی پیش از آنکه به حوزه نفت وارد شود مقادیری زیادی تخلف مالی از جمله چک‌های برگشتی داشته است

وی گفته است 20 اعتراف داريم كه تصور نمي‌كنم در اختيار نهاد ديگري باشد و از سوي ديگر اجازه رسانه‌اي كردن اين اعترافات را نداريم و دليلش هم هراس از سكوت زنجاني پس از افشاي آنهاست. پس فعلا دست نگه داشته شده است. اینجا را ببینید.

دیروز دفتر رهبر معظم انقلاب با انتشار اطلاعیه ای به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی، واکنش نشان داد.اینجا را ببینید.

پیامک های یک رزمایش 
پیام کوتاه که در قسمت شماره فرستنده آن نوشته شده Razmayesh ارسال عمومی شده و در آن نسبت به حضور یگان های ثارالله در تهران اطلاع رسانی شده است. اینجا را ببینید.

امروز و فردا رزمایش اقتدار ثارالله در تهران برگزار می شود. این در حالی است که از روز گذشته پیامک هایی درباره این رزمایش برای مشترکین همراه اول ارسال می گردد. اینجا را ببینید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری از نمایندگی خود استعفا کرد.اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.

نامه همسر هاشمی رفسنجانی به سخنگوی قوه قضائیه

همسر و بیت آیت الله هاشمی در نامه ای جداگانه به حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه به سخنان اخیر وی درباره مهدی هاشمی پاسخ دادند.اینجا را ببینید.

رئیس مجلس که برای شرکت در چهارمین دوره اجلاس روسای مجالس جهان در نیویورک به سر می برد، در حاشیه این اجلاس دیدارهایی با همتایان خود دارد و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم کرده است. اینجا را ببینید.

یک حاشیه از نشست مجلس خبرگان

رئیس جمهور که در جلسه امروز مجلس خبرگان حضور یافته بود، در کنار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشسته بود. عکس های زیادی از گفت و گوی دو نفره آنها منتشر شده است که در یکی از آنها حجت الاسلام روحانی در حال چک کردن ساعتش است.اینجا را ببینید.

روزنامه آفتاب یزد نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روایتی دارد، انگار که کامران دانشجو در زمان تصدی گری اش آن قدرها هم که می‌گفته با جریان سکه دادن ها در دوره وزارتش بیگانه نبوده است و از آنها برحذر نبوده است.اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =