معاون پیام نور کشور: استان قم میزبانی شایسته‌ای از المپیاد دانشگاه پیام نور داشته است

معاون فرهنگی و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور گفت: میزبانی استان قم از المپیاد دانشگاه پیام نور قابل تقدیر است و امیدوارم مسابقات به خوبی ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، دکتر کریم نجفی‌برزگر در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور که در سالن 2هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های دکتر آقایوسفی ریاست دانشگاه پیام نور استان قم و همکارانشان برای میزبانی شایسته‌ای که داشتند تشکر می‌کنیم و امیدواریم این مسابقات که افتخاری برای استان قم است با موفقیت به پایان رسد.
وی ادامه داد: استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان استان قم برای برگزاری المپیاد همکاری خوبی داشتند و ان‌شاالله بازی‌ها به گونه‌ای انجام شود که افتخاری برای کشور در حوزه ملی و بین‌المللی باشد.
معاون فرهنگی و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه ورزش یکی از عرصه‌های مهم در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: اسلام و فرهنگ اسلامی تاکید ویژه‌ای به ورزش دارند چون در تقویت روح، نشاط، رشد انسان در ابعاد اخلاقی تاثیر زیادی داشته است.
وی یادآور شد: المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور هفته آینده در استان همدان برگزار می‌شود.
دکتر نجفی‌برزگر با بیان اینکه دانشگاه پیام توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها دارد، گفت: دانشگاه پیام نور با 850 هزار دانشجو و 4 هزار عضو هیئت علمی در کشور همواره به رضایتمندی آنها و ورزش دانشگاهی تاکید داشته است.
معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: امیدواریم میزبانی استان قم از المپیاد دانشگاه پیام نور کشور باعث شود ورزشکاران قم افزایش پیدا کند و آنها در آینده قهرمانان کشور ما باشند.
وی تصریح کرد: در المپیادهای دانشجویی ورزشکاران شاخصی به کشور معرفی می‌شوند که می‌توانند در تیم‌های ملی حضور داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =