خبرنگاری که کارلوس کروش دوستش دارد حالا به عنوان رقیب روبروی اوست!

تیم ملی گوام، یک مهمان ویژه برای کارلوس کروش به همراه دارد. مدیا آفیسر این تیم، خبرنگار محبوب کارلوس کروش است.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیا آفیسر استرالیایی تیم ملی گوام، روز گذشته به همراه مربی انگلیسی این تیم در مصاحبه با خبرآنلاین حاضر بود. او که فردی با روابط عمومی بالا  بود، نیم ساعتی با خبرنگاران ما گپ و گفت کرد تا مربی این تیم آماده مصاحبه شود. 

اسکات، نام این مدیرسانه‌ای استرالیایی‌ست. پس از کمی تامل متوجه شدیم که این فرد، همان خبرنگار معروف و محبوب کارلوس کروش است. او خبرنگار شببکه اس بی اس استرالیا است که در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا چند باری با کارلوس کروش مصاحبه‌های اختصاصی داشت. 

معروف ترین مصاحبه اسکات با کروش، بعد از شکست ایران به عراق در جام ملت‌های آسیا در کشور اسکات بود. او به هتل محل اقامت بازیکنان و کادر فنی می‌رود و در حالی که همه منتظر اعلام نتیجه دوپینگ علاء عبدالزهرا بودند، با کروش صحبت کرد. در آن مصاحبه کروش حسابی از ویلیامز انتقاد می‌کند و اسکات هم تایید می‌کند که او داور محبوبی نیست، حتی در استرالیا! این حرف اسکات حسابی در رسانه‌های خارجی سر و صدا کرد. 

اسکات خبرنگار محبوب کارلوس کروش است و او هرجا رفته کروش با او مصاحبه کرده است. حالا به عنوان رقیب و در تیم ملی گوام باید مقابل کروش قرار بگیرد. جالب است مربی انگلیسی هم به واسطه رابطه خوب اسکات با کروش، مدام با او کری خوانی می کند.
258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    9 14
    اونم پول میگیره از کارلوس؟