شهرام محمودی می گوید:« باید برای سهمیه با همه تیم‌ها بجنگیم.»

مهری رنجبر - خبرگزاری خبرآنلاین؛مي‌گويد و حتي اختلاف بين كواچ و بازيكنان را هم رد مي‌كند: «اختلاف بين بچه‌ها و كواچ اتفاق است نه اختلاف.» شايد او حالا نگران اين است كه مردم به خاطر انتظار بالاي‌شان جام‌جهاني‌ را مسابقه پيش پا افتاده‌اي بدانند كه راحت تيم مي‌تواند سهميه المپيك بگيرد: «مسابقات ژاپن جام‌جهاني‌ است، جام‌جهاني‌ اصلي و سخت.»

* چرا تيم در جام واگنر هر سه بازي را باخت؟

براي جام واگنر تيم آماده نبود. ما مشكل داشتيم. به خاطر اينكه مدتي تمرينات سنگين بدنساز داشتيم، بدن‌هاي‌مان سنگين بود. من قبل از سفر به لهستان هم گفته بودم كه بدن‌هاي ما در شرايط مسابقه نيست اما كم‌كم بهتر شديم. ما بايد تمريناتي را انجام مي‌داديم تا به آمادگي برسيم. حالا فكر مي‌كنم در چهار، پنج روز آينده براي مسابقه آماده، آماده شويم.

* اما انگار در روسيه شرايط تيم بهتر شد كه سه بازي را برديد.

مهم نبود كه چه اتفاقي مي‌افتد. درست است كه يكسري تفنگ برداشته‌اند و تيم را نشانه گرفته‌اند تا وقتي تيم مي‌بازد، شليك كنند اما تيم‌ملي كار خودش را مي‌كند. كاري به كار منتقدان نداريم. ورزش فراز و نشيب دارد. مطمئن باشيد بچه‌ها چيزي كم نمي‌گذارند. به حرف كارشناس‌نماها هم گوش نمي‌دهند.

* واقعاً شايعه اختلاف بين كواچ و بازيكنان تيم‌ملي درست است؟

نه. اصلاً اين حرف‌ها نيست. چيزي كه مشخص است، ما دو سالي است با كواچ كار مي‌كنيم و نتيجه هم مي‌گيريم. اگر بچه‌ها واقعاً با كواچ مشكل داشتند، اصلاً شرايط اين‌طور نبود. بچه‌ها با او شوخي و بگو بخند نمي‌كردند. بالاخره چهره‌ها نشان مي‌دهد. البته كه اختلاف‌نظر در يك گروه طبيعي است. در تيم ما هم به خاطر فشار تمرينات و مسابقات ممكن است دردسرساز شود اما اختلاف، اختلاف جدي نيست. حتي در خانه وقتي خواهر و برادري چند ساعت كنار هم باشند، با هم جر و بحث مي‌كنند اما قضيه حاد نيست. نبايد مسائل را بزرگ كرد. شايد اختلافي بين بچه‌ها با هم يا با كواچ پيش بيايد اما اتفاق است و تمام مي‌شود. مشكل ريشه‌داري نيست.

*بعد از 6 بازي تداركاتي، وضعيت تيم چطور است؟

تيم خيلي بهتر است. روحيه تيم بالا رفته است. البته كه بعد از سه باخت در جام واگنر خودم خيلي ناراحت بودم. تيم خيلي بد بازي كرد اما رفته‌رفته بهتر شد. طوري كه روسيه را با تمام نفراتش برديم. اميدوارم شرايط تيم بهتر و بهتر شود و در جام‌جهاني‌ نتيجه خوبي بگيريم.

*يعني روسيه با تركيب قهرماني المپيك 2012 مقابل شما بازي كرد؟

در تيم روسيه همه نفراتش بودند. يك نفر هم غايب نداشت. حتي موزرسكي هم در پست خودش بازي كرد. سرمربي‌‌اش هم آلكنو بود.

* با اين حساب چه نتيجه‌اي را در جام‌جهاني‌ پيش‌بيني مي‌كنيد؟

ما جام‌جهاني‌ مي‌رويم نه انتخابي المپيك. اين مسابقات ژاپن جام‌جهاني‌ است، جام‌جهاني‌ اصلي و سخت اما بعضي رسانه‌ها طوري روي آن مانور مي‌دهند كه انگار فقط انتخابي المپيك است. بله دو تيم اول اين مسابقات سهميه المپيك هم مي‌گيرند اما قرار نيست اين مسئله را كوچك جلوه دهيم. طوري درباره جام‌جهاني‌ صحبت مي‌كنند كه انگار مسابقه خيلي آساني است. در حالي كه ما بايد 11 بازي در 15 روز انجام دهيم. هر تيمي هم آماده باشد، نتيجه خوب مي‌گيرد. آن‌قدر‌ها هم راحت نيست.

* و در اين مسابقات سخت ايران هم شانس سهميه دارد؟

ما هم مي‌توانيم شانس سهميه داشته باشيم اما مسابقات انتخابي المپيك اصلي سال آينده دوباره در ژاپن برگزار مي‌شود كه راحت مي‌توانيم المپيكي شويم. شايد هم در همين جام‌جهاني‌ سهميه بگيريم ولي موضوع اين است كه اين خبر‌ها نيست. كار، كار ساده‌اي نيست. ما بايد با همه تيم‌ها براي سهميه بجنگيم. يك باخت بدهيم، بايد تا آخر مسابقه دنبال تيم‌ها بدويم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    32 1
    تقصیز خوذتونه که انقدر موفق بودین وزحمت کشیدین . یک عده از مردم ایران فقط کارشان بخیلی است و خراب کردن هر چیزی که از اونا بهتره .
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    9 0
    چرا همه سوالاتون مثل همه؟ از بقیه ی بازیکنا هم همین سوالارو پرسیدید
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    7 0
    مردم ایران تک تک شما را دوست دارند. نگرانی بی فایده است.