۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
حضور هندبال خوزستان در لیگ برتر پس از 4 سال

به گزارش ایسنا : تیم هندبال شرکت هلدینگ خلیج‌فارس بهبهان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور شرکت خواهد کرد.

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال خوزستان با اعلام این خبر افزود: روز گذشته طی نامه‌ای از سوی فدراسیون هندبال کشور مجوز حضور تیمی از خوزستان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشور صادر شد و به این ترتیب خوزستان پس از چهار سال در ویترین هندبال کشور قرار گرفت.

وی با بیان این‌که آخرین حضور هندبال استان در سطح اول کشور به چهار سال پیش و حضور تیم فولاد اکسین خوزستان در آن مسابقات باز می‌گردد، ادامه داد: از آن جایی که این اولین حضور هندبال استان در لیگ برتر پس از چهار سال است، نمی‌توان در خصوص نتایج و جایگاه تیم هیچ گونه پیش‌بینی‌ای انجام داد.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: با وجود این، چون شهرستان بهبهان قطب هندبال استان است و همواره در رده‌های سنی مختلف در لیگ‌های متعدد شرکت داشته است، پیش‌بینی و امیدواری ما این است که ان‌شاءالله با حمایت هیات و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و همچنین پشتکار مسوولان هندبال، این تیم بتواند در لیگ خود را حفظ کند و به موفقیت برسد.

به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز پنج‌شنبه (دوازدهم شهریورماه) آغاز می‌شود و تیم هلدینگ خلیج‌فارس بهبهان نیز در نخستین بازی خود، هجدهم شهریورماه از ساعت 16 در بهبهان به مصاف پاس همدان خواهد رفت.

این مسابقات در دو گروه شش تیمی و در قالب گروه‌های الف و ب برگزار می‌شود که تیم هلدینگ خلیج‌فارس براساس قرعه‎کشی در گروه "ب" با تیم‌های سپاهان اصفهان، پاس همدان، نفت و گاز گچساران، مس کرمان و یک تیم دیگر که نام آن متعاقبا از سوی فدارسیون اعلام می‌شود، هم‌گروه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =