عربده کشی در فوتبال لرستان/ حوادث تلخ و ناخوشایند در ورزش لرستان !!

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان دیدار بین تیم‌های پردیس خرم‌آباد و کاوه نورآباد به جنجال کشید و منجبر به درگیری شدید فیزیکی شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان به نقل از پایگاه یافته ،در حالی که اين رقابت تا دقیقه 88 بازی با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم کاوه نورآباد در جریان بود، دروازه‌بان اين تیم با دست به صورت بازیکن پردیس خرم‌آباد سيلي زد که اين كار زشت از نگاه کمک‌داور مسابقه دور نماند و پس از اطلاع به داور وسط، بازیکن خاطی به درستی از زمین مسابقه اخراج شد.
دقایقی بعد و پس از سوت پایان مسابقه، دروازه‌بان اخراج شده پیراهن از تن خود خارج کرده و با عربده‌كشي و داد و فرياد به سمت بازیکنان پردیس حمله‌ور شد. پس از مشارکت چند بازیکن از تیم کاوه و یورش همه‌جانبه به سمت بازیکنان خرم‌آبادی‌، شاهد صحنه‌هایی زشت و ناپسند در ورزشگاه تختي خرم‌آباد بودیم.
درگیری فیزیکی شدید بازیکنان دو تیم که از سنگ و چوب نیز استفاده می‌کردند‌، بسيار ناخوشايند بود و باعث تاسف حضار در ورزشگاه شد. این حوادث در حالی رخ داد که پیشکسوتان فوتبال لرستان کنار زمین آماده آغاز تمرین بودند و اگر دخالت موسپیدان فوتبال لرستان نبود‌، احتمال اتفاقی بسیار تلخ و ناگوار نيز وجود داشت.
نکته‌ی تامل‌برانگیز این مسابقه به مسوول برگزاری دیدار برمی‌گردد که وي چگونه بدون حضور نیروی انتظامی مجوز برگزاری مسابقه را صادر کرده است؟ در حالی که بر اساس آیین‌نامه فدراسیون فوتبال هیج مسابقه‌ی رسمی نبايد بدون حضور نیروی انتظامی برگزار شود. اینک این سوال در ذهن متبادر می‌شود که مسوول برگزاری که از افراد خوش‌نام و باتجربه فوتبال لرستان است با چه منطق و استدلالی رای به برگزاری مسابقه داده است؟
اگر در آن درگیری شدید یکی از بازیکنان دو تیم دچار صدمه‌اي جبران‌ناپذیر می‌شد يا كسي به قتل مي‌رسيد، چه کسی مسوولیت چنين اتفاقي را بر عهده می‌گرفت‌؟ بررسی این رخداد تلخ از زاویه‌ای دیگر به تفکرات مربیان بی‌تجربه و بدون سابقه نيز برمی‌گردد. مربی‌گری در رده‌ی نوجوانان و جوانان افراد متخصص و مجرب را می‌طلبد‌، وقتی یک مربی در حد یک بازیکن محله‌ای تجربه ندارد و نمي‌تواند او را كنترل كند، چگونه می‌توان از نظر فرهنگی و روحی یک بازیکن را مهیای مسابقه نماید؟
یک مربی که هیچ رزومه‌ای در فوتبال ندارد و هیچ شرایط ورزشی را مستقیم لمس نکرده است‌، چگونه می‌تواند به بازیکنش بیاموزد که باختن، اخراج شدن، مصدومیت و ... جزیی از فوتبال بوده و پايان همه چيز نيست و بردن به هر قیمتی ارزشی ندارد!
انتظار می‌رود مسئولان استان و هیات فوتبال لرستان با جدیت و بدون اغماض با خاطیان این اتفاق برخورد نماید تا درس عبرتی باشد برای دیگران

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =