آیت الله یزدی در کسوت رئیس مجلس خبرگان رهبری در حالی به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره انتخابات و نوع بررسی برجام واکنش نشان داد که حجت الاسلام حسن روحانی هم به عنوان عضو این مجلس، مستمع سخنان وی بود.

 رئیس مجلس خبرگان در هجدهمین اجلاسیه اين مجلس در واکنش به سخنان رئیس جمهور مبنی براینکه «لازم نیست برجام در مجلس بررسی و تصویب شود، چرا که دولت متني را امضا نکرده است» واکنش نشان داده و گفت: لازم نیست که چیزی امضا شود، تعهد که باشد اصل قانون اساسی شامل آن می‌شود.اینجا را ببینید.

هجدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور اعضای این مجلس برگزار شد. اینجا را ببینید.

مشاور احمدی نژاد در ایستگاه اتوبوس

محمدعلی رامین مشاور رئیس دولت دهم امروز در ایستگاه اتوبوس میدان ونک دیده شد. اینجا را ببینید.

پنج روز پس از انتخابات سال 1384 نشریه پرتو سخن که وابسته به مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) به سرپرستی آیت‌الله مصباح یزدی استف سخنان وی در جمع اعضای کانون طلوع را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

 کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام، با وجود تعطیلی تابستانی پارلمان، روزهای پرکاری را می گذراند اما سوال اینجاست که اگر مجلس به این توافق رای ندهد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اینجا را ببینید.

در نشست امروز کمیسیون برجام با جلیلی چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون بررسی برجام گفت : سعید جلیلی در جلسه امروز کمیسیون ویژه به ادعای بازدید از پارچین در دوران مدیریت پرونده هسته‌ای پاسخ داد.اینجا را ببینید.

مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری در گفت وگو با روزنامه اعتماد به اظهارات وزیر علوم دولت احمدی نژاد واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

وکیل بابک زنجانی با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی ضمن انتقاد نسبت به اظهار نظرهای برخی دولت‌مردان درخصوص موکلش از رئیس‌جمهوری خواست با ارائه تذکرات و رعایت قانون و اخلاق اسلامی از بروز آنچه بداخلاقی خوانده است، جلوگیری شود. اینجا را ببینید.

توضیحات شکوری راد درباره بازداشت روز گذشته اش

علی شکوری راد »دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در توضیحاتی که در فضای مجازی منتشر شد درباره بازداشت چند ساعته روز دوشنبه خود گفت که بازپرسی او ربطی به حزب اتحاد و یا نشست خبری اش نداشته است.

اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =