روح الله سیف اللهی نیز جزو بازیکنانی بود که شب گذشته نامش در نظرسنجی برنامه نود قرار داشت.

ورزش سه نوشت:سیف اللهی در این رابطه گفت: واقعا جای خوشحالی دارد که نامم جزو گزینه های نظرسنجی برنامه نود بود به هر حال این نظر سنجی عملکرد بازیکنان را نشان می دهد این اتفاق خیلی خوبی است و انگیزه و تلاش بازیکن بیشتر می شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد که آیا در نظرسنجی برنامه نود به خودش رای داده یا به کس دیگری پاسخ داد: صد درصد به خودم رای دادم دو گوشی دارم که با هردوی آن ها به خودم رای دادم.

هافبک جوان استقلال خوزستان که در دیدار با تراکتورسازی دچار مصدومیت شد در مورد اوضاعش گفت: خدا را شکر همسترینگم پاره نشده و یک کشدیگی ساده است فعلا فیزیوتراپی می کنم و از یک هفته دیگر می توانم تمرینات گروهی ام را آغاز کنم.

بازیکن استقلال درمورد شروع تمریناتشان ازد یروز ادامه داد: ما باید بهتر و بیشتر تلاش کنیم و تمرینات خوبی را در تعطیلات پشت سر بگذاریم و بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهیم تا در شروع مجدد لیگ امتیازات لازم را بگیریم از این به بعد کارمان سخت تر می شود چون تیم ها رویمان شناخت پیدا کرده اند باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا از عنوان دومیمان در جدول دفاع کنیم و حتی به صدرجدول برسیم با رفاقتی که بین کادرفنی و بچه ها است و با جوان هایی که داریم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

سیف اللهی با اشاره به اینکه عزمشان را جزم کرده بودند بعد از دیدار با سپاهان دیگر شکست نداشته باشند در این مورد گفت: بعد از بازی با سپاهان خیلی ها به ما گفتند که خوب بازی کردید ولی حیف که نبردیم با اختلاف یک گل باختیم و موقعیت های گل زیادی داشتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی اشتباهات داوری باعث شد این اتفاق نیفتد ولی این را می دانستیم در ادامه روند خوبی در انتظار ماست.

هنگامی که از بازیکن آبی های اهواز سوال شد به نظرش امسال به تیم ملی دعوت می شود یا خیر پاسخ داد: من با جان و دل تلاش می کنم و دست از تلاش بر نمیدارم برد تیم و موفقیت استقلال خوزستان باعث می شود کادرفنی تیم ملی به تیم ما هم نگاه کند هدف من این است که به تیم ملی برسم و دست از تلاش بر نمی دارم .

وی در پایان درمورد اینکه با دادن سه پاس گل و زدن یک گل از تاثیرگذارترین بازیمنان لیگ است افزود: این اتفاق بایت تلاش مجموعه استقلال خوزستان افتاده و یک نفر خاص این کار را نمی کندوقتی یک تیم به موفقیت می رسد تلاش مجموعه تیم است اینکه من جزو موثرترین بازیکنان لیگ هستم تلاش تمام بچه ها بوده که به این امر رسیدم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =