تسنیم نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی قدس سپاه در اجلاس خبرگان گفت: سرلشکر سلیمانی در جلسه امروز درباره مؤلفه‌های فروپاشی آمریکا در منطقه توضیحاتی ارائه داد.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی طاهری عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری، اظهار داشت: سرلشکر سلیمانی در مورد مسائل منطقه و وضعیت کشورهای عراق، سوریه، یمن، موضوع نقشه‌های آمریکا و دشمنان اسلام، حضور داعش و تکفیری‌ها در منطقه گزارشی به اعضای خبرگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: سرلشکر سلیمانی درباره جایگاه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت فعلی و مسلمانان جهان گزارشی به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارائه کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از عناوین مهم اظهارات سرلشکر سلیمانی این بود که فروپاشی قدرت استکبار و به ویژه آمریکا در منطقه به چه معناست و آیا این فروپاشی اتفاق افتاده یا نه؟

حجت‌الاسلام طاهری یادآور شد: سرلشکر سلیمانی گفت که فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده و در ادامه مؤلفه‌های این فروپاشی را مطرح کرد و مهمترین مسئله تأثیرگذار در قبال این فروپاشی را منطق قوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرلشکر سلیمانی گفت که نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب تقویت خط مقاومت و انقلاب اسلامی شده و از این جهت آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها به چالش افتاده‌اند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =