به مناسبت هفته دولت سال جاری، 15 طرح برق رسانی روستائی در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شدند

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: ایجاد 2 ایستگاه توزیع برق هوائی به ظرفیت 200 کیلوولت آمپر در روستاهای اعلا و خیرآباد شهرستان سمنان از طرح های افتتاحی به شمار می روند.
مهندس سیدمحمد حسینی نژاد با اشاره به این که پروژه تعویض 294 متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در بلوار جواد الائمه روستای لاسجرد شهرستان سرخه اجرائی گردیده افزود: 3 پروژه با موضوع بهسازی شبکه 20 کیلوولت فولادمحله به سمت روستای رودبارک، تامین برق شهرک 20 هکتاری جدیدالاحداث روستای چاشم و تبدیل 2 هزار و 611 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای ده صوفیان شهرستان مهدیشهر به انجام رسیده است.
وی با عنوان این که طرح تقویت ولتاژ برق روستاهای دیزج و راهنجان و اصلاح شبکه برق روستای الیکاهی در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسیده یادآور شد: بهسازی خطوط توزیع برق روستای جودانه و برق رسانی به معدن مس کاران کیان روستای عباس آباد در شهرستان میامی نیز اجرائی شده است.
مهندس حسینی نژاد اضافه کرد: پروژه های احداث شبکه برق چاه آب ملک آباد تا روستای کهک، تامین برق گلزار شهدای روستای رشمه و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوائی روستاهای ناروهه، قشلاق حاجی و شه سفید شهرستان گرمسار هم افتتاح شده است.
وی با اظهار این که تبدیل شبکه سیمی روستای دهخدا به کابل خودنگهدار و احداث شبکه و نصب ترانس در روستای کلاته ملا شهرستان دامغان از دیگر پروژه های افتتاحی است تصریح کرد: به منظور بهره برداری از این 15 طرح برق رسانی روستائی، مبلغ 11 میلیارد و 472 میلیون ريال اعتبار صرف شده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =