جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبردار68 میلیاردی خبر داد و گفت: متهم که اقدام به فروش زمین غیر کرده بود، قبل از برداشت مبلغ کلاهبرداری توسط ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ مراد جعفري ماموران پليس آگاهي زنجان از سند سازي و فروش يك قطعه زمين در خيابان انصاريه توسط يك كلاهبردار مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وي با بیان اینکه متهم با ترفندي يك سري كپي از اسناد زمين تهيه و با جعل و كلاهبرداري اقدام به اخذ سند المثني براي زمين مي كند، تصريح كرد: متهم با پرداخت مبلغي به يك متكدي كه شباهت زيادي به صاحب زمين داشت او را به عنوان صاحب زمين جا زده و اقدام به فروش زمين مي كند.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: متهم براي اينكه شناسايي نشود وجه حاصل از فروش زمين را به حساب فردي ديگر منتقل كه خوشبختانه قبل از برداشت از حساب، توسط ماموران آگاهي زنجان شناسايي و دستگير شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد: در اين ارتباط " م - ع " متهم اصلي پرونده به همراه همدست وي به نام " م - غ " به پليس آگاهي منتقل و پس از اعتراف به كلاهبرداري و فروش زمين غير جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =