به گزارش ایسنا یک کارشناس والیبال گفت: مسابقات واگنر لهستان برای انجام بازی‌های دوستانه و محک زدن تیم‌ها برگزار شد و اصلا نباید شکست‌های تیم ملی در این رقابت‌ها را جدی گرفت.

مصطفي كارخانه در باره نتايج ضعيف تيم ملي در مسابقات واگنر لهستان، اظهاركرد: هم اكنون تيم ملي در دوران آماده سازي تيم به سر مي‌برد. تيم ملي واليبال در تورنمنت واگنر لهستان در برابر تيم‌هاي بزرگ لهستان و فرانسه شكست خود و بايد توجه داشته باشيم كه مسابقات واگنر براي انجام بازي‌هاي دوستانه بود.

وي افزود: ژاپن اصلا در اندازه‌هاي تيم ملي ايران نيست و به اعتقاد بنده علت شكست ايران از ژاپن تغييرات گسترده‌اي است كه مربي تيم ملي در يك بازي دوستانه به كار مي‌برد تا نقاط ضعف و قوت تيم را بشناسد بنابراين نبايد روي اين شكست مانور دهيم.

اين كارشناس واليبال گفت: اتفاقا بهتر است تيم ملي در اينگونه مسابقات كه تيم‌هاي بزرگ هستند شركت كند تا حداكثر فشار روي تيم بيايد. به هر حال بايد براي مسابقات جهاني خود را آماده كنيم كه انتخابي المپيك را تعيين مي‌كند. البته شانس صعود تيم ايران در مرحله اول كم است، اما صفر نيست. صعود مستقيم به المپيك كار سختي است.

كارخانه با اشاره به اينكه شانس ايران براي صعود به المپيك در مرحله دوم زياد است، تصريح‌كرد: شانس ايران در اين مرحله زياد است. به هر حال بازي‌هاي سنگيني در پيش است و تيم ملي بايد در ظرف 15 روز 11 بازي را انجام دهد.

وي گفت: بايد هوشيار باشيم و اشتباهات را به حد اقل برسانيم. تك تك بازيكنان مي‌دانند كه مسابقات جهاني چقدر اهميت دارد و بون شك براي صعود به المپيك مصمم هستند. اين تورنمنت دوستانه در لهستان اتفاقا بسيار خوب بود تا نقاط ضعف تيم ملي شناسايي شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =