گردش آتش در جنگل ها و مراتع پلدختر/ کوه  بادامک  دود شد

پس از سه روز میزبانی جنگل های میانکوه شرقی از آتش هم اکنون آتش به جان جنگل ها و مراتع میانکوه غربی شهرستان پلدختر افتاد و کوه بادامک این منطقه دود شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان پلدخترشامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر گفت: آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کوه "بادامک" منطقه میانکوه غربی از ساعت 17 روز دوشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
"عابدین میردریکوندی" افزود: بلافاصله نیروهای منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر برای مهار آتش سوزی به محل اعزام شده اند و کار اطفای حریق انجام می دهند .
وی گفت: این سومین آتش سوزی در هفته جاری است که در شهرستان پلدختر به وقوع می پیوندد که نخستین آتش سوزی روز شنبه هفتم شهریور ماه جاری ساعت پنج بامداد در کوه های "کرکی" میانکوه شرقی رخ داد که پس از چهار ساعت و نیم مهار شد .
وی افزود: دومین آتش سوزی در همان منطقه ساعت 13 روز یک شنبه هشتم شهریورماه جاری به وقوع پیوست که پس از هفت (ساعت 20) همان روز مهارشد .
رییس اداره منابع طبیعی پلدختر گفت: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نیست ولی احتمال می رود رعد و برق شدیدی که بعدازظهر روز دوشنبه رخ داد در آتش سوزی بی تاثیر نبوده است .

 

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =