کریم فروزان : از ترس دلواپسان اجازه ورود خانواده ها و بانوان به سالن های ورزشی را نمی دهیم

در نشست جلسه مشترک روسای هیئت های ورزشی ورزش و جوانان آذربایجان غربی و دبیران سازمان های مردم نهاد با امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان فروزان رئیس هیئت والیبال استان از مشکلات موجود در والیبال استان گفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، کریم فروزان رئیس هیئت والیبال استان گفت : ما بعنوان بخشی از وزارت ورزش و جوانان انتظارات زیادی از طرف جوانان داریم ضمن اینکه شعار انقلاب ما بحث فرهنگی و جوانان است این موضوع آنقدر مهم است که مورد نظر مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور و رئیس مجلس نیز قرار دارد.

رئیس هیئت والیبال استان افزود : آنچه از قهرمانی والیبال و کشتی دیده شد خوشحالی زائدالوصف مردم بود که آن را نمیتوان با میلیارد ها تومان هزینه بوجود آورد . پس ورزش بعنوان یکی از راه های ایجاد شادی بین مردم نیازمند توجه بیشتر است .

وی تصریح کرد : یکی از معضلات ما در ورزش بحث ماده 88 است که باید با تلاش سازمان های متولی سالن ها به هر هیئت واگذار شود تا مقداری از مشکلات آنها مرتفع شود ، این مشکل برای تمام رشته ها و استان ها است .

فروزان در ادامه گفت : میتوان برای رفع مشکلات مادی هیئت ها تصویب مصوبه اختصاص 10 درصد از پول اختلاس شده به ورزش مصوب کنیم.

وی به بحث عدم ورود بانوان هم اشاره کرد و افزود : در مسابقات چند سال قبل AVC کاپ ورود بانوان و خانواده ها در ارومیه آزاد بود و مشکلی هم بوجود نیامد ، اکنون که 36 سال از انقلاب می گذرد فاجعه است که نتوانستیم پس از 36 سال تربیت مناسبی داشته باشیم ضمن اینکه از ترس دلواپسان اجازه ورود به خانواده ها و بانوان به سالن را نمی دهیم..

رئیس هیئت والیبال استان تاکید کرد ارومیه مهد والیبال و شهر عاشقان این رشته است داشتن سه ملی پوش در سال 1353 و حفظ آن تاکنون ، استعدادیابی 4000 نفره در تابستان و ... از اتفاقات کم نظیر در والیبال استان است. گرچه رسیدن به قهرمانی آسان است ولی حفظ آن بسیار مشکل است لذا تقاضا داریم حمایت جدی از والیبال استان و شهر ارومیه در دستور کار وزارت قرار داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =