سورپرایزهای ساعات پایانی نقل و انتقالات/  انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؟

امروز،‌ 31 آگوست است و تنها تا ساعت 00:00 روز 1 سپتامبر به وقت گرینویچ، پنجره نقل و انتقالات باز خواهد بود.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها چند ساعت به پایان روزهای پرهیاهوی نقل و انتقالات باقی مانده است. ساعت‌هایی که باید منتظر سورپرایزهای بزرگ باشگاه ها بود. ستاره هایی همچون رونالدوی برزیلی، گرت بیل، مسوت اوزیل، سرخیو راموس، وین رونی و بسیاری از ستاره های دیگر در این روز به باشگاه های جدید خود اضافه شده‌اند. روزی که در بین ژونالیست‌های بین‌المللی به «دِدلاین» معروف است. روزی مرگ و زندگی که همه چیز برای فصل پیش رو در آن مشخص می‌شود.
امسال باید انتظار چه چیزهایی را در ساعات باقی مانده داشته باشیم؟ مجموعه گزارش‌های رسانه‌های جهان را با هم مرور می‌کنیم.
انتقال‌های 100+ میلیونی
در بین شایعات، بزرگ‌ترین‌هایش متعلق به باشگاه های متمول انگلیسی است. باشگاه های اسپانیایی خرید گران قیمتی مانند کل نقل و انتقالات این فصل در روز پایانی هم نخواهند داشت و ایتالیایی‌ها هم که کلا به این مساله عادت دارند.
شنیده می‌شود بزرگ‌ترین سورپرایز را منچستر یونایتد خواهد داشت. آن ها تا آْخرین دقایق با رئال مادرید مذاکره خواهند کرد تا گرت بیل را با مبلغ 113 میلیون پوند به اولدترافورد بیاورند. اگر این انتقال میسر نشود، دیگر نمایندگان آن ها که در مونیخ حضور دارند، مذاکرات با آرین روبن را جدی تر می‌کنند. کفته می‌شود منچستر برای روبن حاضر است 100 میلیون یورو بدهد. این رکوردی عجیب برای یک بازیکن 31 ساله است. یونایتدی ها فصل گذشته در آخرین لحظات موفق شدند فالکائو را مال خود کنند. انتقالی که به بدترین شکل ممکن شکست خورد.
باشگاه چلسی هم می‌خواهد رکورد نقل و انتقالات را مال خود کند. با توجه به شروع افتضاح تیم مورینیو، آبرامویچ می‌خواهد 130 میلیون یورو را برای جذب پوگبا تقدیم باشگاه یوونتوس کند. البته روز گذشته یووه اعلام کرد با 150 میلیون یورو هم پوگبا را نمی‌فروشد.
انتقال‌های مهم و در دسترس
آرسنالی‌ها هم در این بین بیکار ننشسته‌اند و بعد از این که عدم حضور بنزما در این باشگاه قطعی شد،آن ها به دنبال ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی هستند. کاوانی با انتقالی 70 میلیون یورویی امکان جدایی اش از تیم پاریسی است. مائورو ایکاردی هم خود به دنبال چالشی جدید است، اما اینتر میلان مایل به فروش او نیست.
شاید تنها انتقال مهمی که برای تیم های اسپانیایی رخ بدهد و خیلی هم محتمل است، حضور دخیا در سانتیاگو برنابئو است.
ادنان یانوزای هم به احتمال فراوان به طور قرضی راهی دورتموند خواهد شد تا جا برای بازیکن مدنظر تهاجمی باشگاه باز شود.

البته احتمال نهایی شدن این انتقالات،‌ کمتر از 30 درصد است. اما ما باید در «ددلاین» توقع هر چیزی را داشته باشیم.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =