تسنیم نوشت، مدیرکل امور اقتصادی استانداری البرز گفت: توانسته‌ایم در اسرع وقت مشکل ۵۳ واحد تولیدی البرز در بخش‌های مختلف اقتصادی، بانکی و خدماتی را برطرف کنیم.

صمد بهزاد با اشاره به اینکه در هفته دولت سفر شهرستانی به 6 شهرستان استان البرز صورت گرفت، اظهارداشت: موارد مربوط به بخش‌های اقتصادی با حضور تیم متشکل از استاندار، معاونان استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی در بخش اقتصاد و غیره مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه در ملاقات مردمی هفته دولت مشکلات افراد متقاضی در حوزه اقتصاد مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: در بخش کشاورزی 40 پروژه و در بخش صنعت 32 پروژه در هفته دولت در استان البرز به بهر‌ه‌برداری رسید.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه در مجموع این 72 طرح زمینه اشتغال برای هزار و 227 نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: 390 میلیارد تومان اعتباری برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها صرف شده است.
وی با بیان اینکه نشست با فعالان اقتصادی در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست از نقطه نظرات نمایندگان بخش صنعت، کشاورزی، اصناف، اتاق بازرگانی و خانه صنعت بهره‌مند شدیم.
بهزاد با بیان اینکه برگزاری این قبیل نشست‌ها به سبب عدم ارتباط مستمر بین مسئولان و فعالان اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به طور هفتگی در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه توانستیم در اسرع وقت مشکل 53 واحد تولیدی استان را برطرف کنیم، یادآور شد: مشکلات این واحدها با بانک، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بررسی و برطرف می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =