سرخابی ها ظاهرا نمی خواهند از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرند.

داریوش سعیدی/خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرونده شکایت بازیکنان خارجی از استقلال و پرسپولیس در فیفا، هر روز قطورتر می شود و هیچ بعید نیست امسال هم به قطر این پرونده ها اضافه شود. دو باشگاه تهرانی پتانسیل زیادی در این زمینه دارند و ظاهرا هیچگاه از اتفاقات گذشته عبرت نمی گیرند.
امسال از همان ابتدا معلوم بود جاسم کرار برای استقلالی ها حاشیه سازی می کند. او حتی قبل از بازی ملوان در اردو جنجال به راه انداخت تا تمرکز تیم را به هم بزند. حالا بعد از او نوبت به ریوالدوی برزیلی رسیده است. این بازیکن هم در تمرین استقلالی ها حاضر نمی شود و گفته تا پول نگیرد، نمی آید. به خوبی پیداست که احتمالا این دو بازیکن هم دست آخر پولی نمی گیرند و به فیفا شکایت می کنند، بی آنکه چیزی به داشته های استقلال اضافه کنند. در پرسپولیس هم تا اینجا خریدهای خارجی تعریفی نداشته اند. اومانیا که همچنان ناآماده نشان می دهد. بنتسون هم که کلا 15 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و معلوم نیست هدف از جذب او چه بوده. ماریچ هم که قرار بود مشکلات خط دفاعی را از بین ببرد اما در روزهایی که بازی کرد خوب نبود و حالا هم که آسیب دیده و خانه نشین است.
گویا استقلالی ها و پرسپولیسی ها نمی خواهند یک بار برای همیشه چنین مشکلی را حل کنند. سال هاست که آنها بازیکنان خارجی بی کیفیت یا حاشیه ساز را جذب می کنند. پرسپولیس همین حالا با پرونده چند میلیاردی ژوزه پرتغالی مربی سابقش دست و پنجه نرم می کند و بعید نیست در این پرونده محکوم شود. استقلالی ها هم بدهی های میلیاردی به خارجی هایشان دارند و فعلا پرونده شان به کمیته انضباطی فیفا کشیده است.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =