خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    خواهشمندم پیگیری ساخت محیطی علمی و فرهنگی مثل کتابخانه و... در شهرستان ایرانشهرجوانترین شهر کشور
  • احمد A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 1
    مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر مسکن مهر مسکن مهر مسکن مهر مسکن مهر
  • بی نام RO ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 1
    سلام صبح بخیر آقا من از شما خواهش میکنم به درد اهالی منطقه ده خصوصا محله سی متری جی رسیدگی کنید چون کلا شهردار این منطقه از هفت دولت آزاده هر چی هم میگیم کسی اهمیتی نمیده. آقا تو این منطقه تراکم جمعیت و کمبود فضای سبز بیداد میکنه، این منطقه کمترین سرانه فضای سبز در کل تهران رو داره، حالا با این اوضاع تو چهار راه کمیل و صاحب‌الزمان یک پارکینگ قدیمی بود که شهرداری تملک کرد به جای تبدیلش به فضای سبز میدان تره بار زد بعد مدتی نیمی از آنرا جدا کرد امیدوار بودیم این یک تکه فضای سبز شود که شهردار باکفایت و مسئول این منطقه آنرا تبدیل به گاراژ کامیون های حمل زباله کرده و زشتی و تعفن رو به مردم محل هدیه داده
  • نیما سرشار IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 4
    با سلام اطفا در خصوص استان شدن غرب مازندران و شرق گیلان نوشهر،چالوس،عباس آباد، تنکابن،رامسر،رودسر گزارشی تهیه فرمایید. چنانچه حاضر باشید بنده مدارک مستند جهت محرومیت این مناطق نسبت به شهرستانهای شرق مازندران و مرکز گیلان ارئه نماییم. با تشکر نیما سرشار،شهروند تنکابن.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 1
    با سلام بارها از شما خواستم درباره مال باختگان نگین غرب هم مطلبی بنویسید اما هیچ خبری نشد.
  • صابر A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 2
    سلام. در شهرستان کاشمر چندین ساله که یه تابلو زدن با عنوان محل احداث فرودگاه اما هیچ خبری نیست هر نماینده ای هم که قراره کاندید بشه با قول افتتحاح فرودگاه رای میاره و میره تا چهار سال ازش خبری نیست نکته ی جالبتر اینه که این شهر قطار هم نداره و مردم فقط مجبورن با اتوبوس جابجا بشن اونم تو جادهی کاشمر به شادمهر که معروف شده به جاده ی مرگ.سالانه چندیدن نفر تو این جاده جونشونو از دست میدن. و از همه جالب تر اینه که این شهر دو سال پیش به عنوان منتطقه ی ویژه ی اقتصادی معرفی شده منطقه ای که نه قطار داره نه راه آهن و نه جادهی سالم. لطفا پیگیری بفرمایید
  • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 1
    با سلام مشکل استخدامی در وزارت علوم بنده 6 سال هست بدون بیمه و با کمترین حقوق در مرکز جذب وزارت علوم مشغول به کار هستم و متاسفانه با وجود کار بسیار زیاد و حساس در این مرکز هر روز شاهد تهدید به اخراج هستیم آیا در محلی مثل وزارت علوم میتوان توجیهی برای بیمه نکردن یافت در بعضی مواقع حقوق ما معادل پاداش نیروهای رسمی میشود آیا با این حقوق کم در تورم 35 میتوان امورات را گزراند وقتی مدیران این وزارت علوم حق مدیریت 3 میلیونی و بعضاً 5 میلیونی میگیرند آیا این انصاف است که با تعدادی جوان تحصیل کرده اینگونه رفتار شود. کارمندان این مرکز سنگ بنای زندگی خود را روی این شغل بنا نهاده اند و انصاف نیست از کمترین امکانات که بیمه تامین اجتماعی است برخوردار نباشند.
  • مجيد A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 1
    باسلام خدمت رياست محترم جمهوري وهيات دولت خواهشمنداست به مناسبت هفته دولت مصوبه بهمن ماه سال گذشته هيات وزيران درخصوص افزايش 35درصدي فوق العاده كارمندان رادرتمام وزارتخانه هااجرايي كنيد .
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    8 2
    جلوی خشکاندن دریا در بخش درگهان قشم را بگیرید دریا را میخشکانند وپاساژ می سازند
  • بردیا مومنی A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    11 3
    سربازی بزرگترین مشکل جوانان تحصیل کرده ای است که در حین تحصیل مشغول به کار در حوزه تخصصی تحصیل اشان هستند. به دلیل رشد نمایی علم، رها کردن کار بعد از اتمام تحصیل و رفتن به سربازی آن هم به مدت ۲ سال یعنی اتمام کار حرفه ای فرد تحصیل کرده. من خودم لیسانس نرم افزار دارم و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار هستم. در بخش تولید نرم افزار کار می کنم. اگر سربازی بروم ۲ سال از حرفه خودم عقب می افتم. شما حساب کنید که آیا ۲ سال سربازی اجباری صحیح است؟ مخصوصا برای افراد تحصیل کرده که علمشان بایستی مملکت را بسازد نه خدمت اجباری؟
  • سجاد IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 2
    با سلام همانطور که در خبرها شنیدید بخصوص در خبر ساعت 20 شبکه خبر حتما مطلغ هستید که شورای ایرانیان خارج از کشور که زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری است تا آخر شهریور منحل میشود و حدودا 75 نفر که هریک دارای خانواده هستن از کار بیکار میشوند افرادی ک دارای تحصیلات و سوابق کاری بالا هستن.لطفا پیگیری نمایید آیا این کار درست است؟پس تکلیف خانواده هاشون و نگرانی و اضطراب شون چی میشه؟؟؟؟
  • فرهنگی IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    5 1
    با سلام. نزدیک به یکساله پاداش های فرهنگیان بازنشسته منطقه طرقبه مشهد پرداخت نشده و خستگی سی سال کار کردن به تن ما مونده. لطفا پیگیری کنید.
  • محمد A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 1
    امروز 10 شهریور باید برای خواهرم که دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان است باید انتخاب واحد میکردم، مسئله ای که پیش اومد این بود که سایت این دانشگاه از دیشب کلا خراب شده و بالا نمیاد واقعا جای تاسف داره که سایت یک دانشگاه دولتی وابسته به وزارت علوم انقدر ضعیف باشه مخصوصا زمان انتخاب واحد که برای دانشجوها خیلی مهم و پر استرس است. لطفا به گوش مسئولین این دانشگاه برسانید، که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 2
    با سلام لطفا وضعیت سربازی و نخبگان و آسون تر شدن شرایطش رو بررسی کنید. با تشکر
  • عظیم IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    با سلام در خصوص مشکلات مربوط به جدول وسط کوچه محل زندگی واقع در پل امیر بهادر خ شیخ بهایی کوچه شهید فراهانی مزاحم میشم ، اکثر کوچه های اطراف همگی کانیو شدن ولی کوچه ما باقی مانده که با توجه به وجود موش و سایر جوندگان متاسفانه از نظر بهداشتی و مسایل زیست محیطی برای ساکنین و اهالی دچار معضل شده خصوصا کودکان ما به هنگام بازی مرتب توپ شان درون این جدول پر از لجن میفته و از نظر بهداشتی صحیح نیست چند بار به شهرداری منطقه 11 ناحیه 2 مراجعه کردیم ، تماس گرفتیم و ....و یکبار آمدند و به افرادی که لوله های فاضلاب آنها هنوز درون جدول جاری بود تذکر دادند که سریعا جمع آوری شود چون قصد داشتند کانیو کنند ولی مجددا رها شد خواهشمند است پیگیری فرمایید.
  • جعفر ندیمی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 2
    سلام من در94/4 راناصفرباکارت طلایی سه ستاره از کارخانه خریدم و ماه بعد به علت تصادفی که مقصر بودم ماشین رو به نمایندگی بردم ماشین حدود 1/5 م هزینه شد که نمایندگی اعلام کرد بدون مبلغ از 1م بیشتر شده باید کروکی تهیه کنم از طرفی ناجا اعلام کرد چون خسارت کمتر از 5م شده کروکی نمیدهد با پیشنهاد نمایندگی از طریق مراجعه به شورای حل و اختلاف و هزینه حدود150هزارتومن کروکی را تهیه و به نمایندگی دادم که اعلام کردند باقیمانده 500تومن را من باید واریز کنم و سند هزینه پس از تایید تهران پاس شده و پول من بازگشت داده میشود تا امروز که بیش از یک سال گذشته هر روز به نمایندگی مراجعه میکنم و پاسخی به من نمیدهند لطفا پیگیری کنید تا مشکل اکثر مردم حل شود
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 0
    پیگیریتون ضعیفه. مشکل ثبت نام مجدد یارانه ها و همچنین چراغهای هوشمند راهنمایی رو چه رسیدگیی کردید؟
  • مسعود A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    باسلام و احترام تقاضا دارم از سوی مجلس یا هیات وزیران تکلیف کارکنان قراردادی انجام کار معین روشن شود اکثر کارکنان قراردادی دارای سابقه بالا می باشند ولی هنوز حداقل حقوق را دریافت می نمایند . هنوز دولت مشخص نکرده کا ما تابع چه قانونی هستیم مدیریت خدمات کشوری قانون کار دقیقا" رفتار شتر مرغی با ما می شود
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام چرا در استخدام هاي دولتي با اينکه حداکثر سن طبق قوانين استخدام 40 سال است اکثر بانک ها يا نيروهاي نظامي زير 30 سال است و چرا سوابق بيمه در سن استخدام تاثير ندارد
  • شیرین IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 1
    بسمه تعالی با سلام از 20:30 شنیدیم که صیفی جات تهران با اب فاضلاب آبیاری می شه البته می دو نستیم. می دونیم که بحران آب داریم.... و می بینیم که جوانانی در سطل های زباله غرق می شوند تا لقمه نانی با فروش پلاستیک های آن در آورند. پلاستیک هایی که دوباره وارد چرخه ما می شوند زباله هایی که در وسط کوچه می ماند و الوده و.... حالا آبی که هدر می رود در آبیاری قطره ای و......که چمن درست کند نمی شود آب آبیاری را ذر تهران و فضای سبز به کاشت صیفی اختصاص دهیم و همان جوان ها مسئول آبیاری و بهزه برداری باشند؟ هم شغل هم کمی آلودگی کمتر هم هوای پاک هم ... خواهش می کنم نخندید و این درد دل من با آقای قالیباف بود.
  • ک د A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 1
    باسلام مشکل من دوفرزنده بیکار است هردو انها ههندس هستندبه هرجا رفتم برایشان مسولان هیچ کاری نکردن ... حال خبرانلاین چه کار می کننید برای مشکلامن
  • محمد و همكاران A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    با سلام .لطفا از مسولين وزارت بهداشت سوال شود چرا طرح سختي كار پرسنل آزمايشگاههاي تشخيص طبي اجرا نمي شود .
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    سلام و خسته نباشید.از مسئولین تقاضا میکنم تکلیف زمینهای نوار شمال و شمال غرب و شمال شرق استان تهران که در حریم 1800 متر میباشند را مشخص کنند.چون بیش از 20 سال میباشد که به که مالکین بلا تکایف میباشند. با تشکر
  • ع.اکبری IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    بسمه تعالی با سلام و احترام مبلغی را هر ماهه جهت طرح اکرام از طریق بانک ملت واریز می نمایم و این بار که به بانک و همچنین سرپرستی آن شعبه مراجعه نمودم،اظهار داشتند که استراتژی بانک تغییر کرده و شما کارت به کارت نمائید لذا برای هر بار انجام دان کار باید 5000 ریال از حساب شما کارمزد کسر می گردد.به نظر شما این کار صحیح است
  • جعفر A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 0
    موشها در جوبهای منطقه مهرآباد جنوبی جولان می دهند. لطفا مسوولین وزارت بهداشت فکری بکنند.
    • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      فکر کنم وظیفه شهرداری باشه تا وزارت بهداشت
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    باسلام. ده سال دردفتر ای سی تی روستایی داریم جون میکنیم نه بیمه نه درآمد کافی. دیگه کارد به استخوان رسیده. مسئولین آیا خودتان با این مشکلات کنار میایید؟
  • بی نام RO ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    کاش مجلس برای اجرای لایحه خدمات ایثارگران هم کمیته برجام تشکیل میداد تا شاید این دولت تدبیر و تدبر لایحه اجرای میکرد ما جابنازان الخصوص جانبازان سرباز ارتش و سپاه و بسیجیهای مشکلات معیشتی زیادی داریم امیداوام خبر آنلاین که پیشقدم شده مشکلات جامعه را پیگیری کند مشکل ماجانبازان را هم مطرح کنند با تشکر جانباز 70
  • لیلا کارگرشهامت IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    با عرض سلام ،اینجانب به همراه بیست هزار نفر دیگر در طی سالهای هفتاد،تا هشتاد از وزارت جهاد کشاورزی زمینهایی را در شمال وشمال شرق وغرب تهران در مناطق سوهانک،مرداباد خریداری کرده ایم اما بعد از گذشت بیست سال نه اجازه ی ساخت میدهند،نه اجازه فروش لطفا به دادمان برسید ،هر گونه مدرک وسند میخواهید اماده ی همکاری با شما برای پیگیری هستیم،وشماره تماس من ...میباشد
  • مصطفی شریف A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    من الان هفت ساله از بیمه آتیه سازان حافظ شعبه کاشان 300هزارتومان پول میخام ولی میگن چون قبلا نمایندگی بوده باید برید از همون آقا بگیرید در صورتی که بغیر از من کسای دیگه ای هم هستند.در ضمن اون آقا هم فرار کرده تازه من از بیمه میخام نه از شخص....
  • میلاد A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام عرض شد من ساکن کرج گلشهر هستم الان حدودا شش ماه از درخواست اینترنت adsl مخابرات گذشته ولی هر دفعه که با مرکز مخابرات اندرزگو گلشهر تماس میگرم مبگن که فعلن اعتبار لازم برایی خرید پورت جدید ندادن خوب چطور اعتبارات برای همه جای استان البرز هست فقط اینجا اعتبارات نیست و دیگر اینگه ایا شرکتهای خصوصیم حق دادان اینترنت برای مشترکین گلشهر ندارند خوب ما تاکی باید هزینه بالاو کیفیت بد اینترنت وایمکسو تحمل کنیم . خیلی ممنون
  • علی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 2
    سلام خسته نباشید من مادرمو تاریخ اردیبهشت 93 تو سایت رفاهی ثبت نام کردم و سیستم اخر گفت ثبت نام موفقیت امیز بود حتی دوباره وقت اضافه هم رفتم گفت شما جز ثبت نام شده ها هستید الان یک سال و خورده ای که یارانه ما قطع شما رو به هر کی میپرستید پیگیری کنید ایندفعه هم گفتن برید تو سایت هر کاری که میکنم نمیره خواهش میکنم پیگیری کنید با تشکر
  • فريدون A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    لطفا نظراقاي اخوندي وزيرمحترم راه وشهرسازي رادرخصوص طرح تفكيك ادارات كل راه ومسكن دراستانهارا اطلاع رساني كنيد.
  • davood shakiba A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    نا تواني دولت در حل مشکل يک پروژه عمراني بعد از 30 سال قريب به سي سال است که در مجاورت تره بار قنات کوثر در تهرانپارس بالاتر از ميدان قران روبروي راهنمايي رانندگي منطقه چهار ساختماني نيمه کار که اهالي محله ميگويند تبديل به محل زباله و ازار اهالي محل مي باشد شده و اين يعني ناتواني چند دهه مسيولين در حل يک پروژه عمراني چه کسي بايد پاسخ اهالي رنج کشيده را بدهد . مردم در باره نا کار امدي دولت ها ي گذشته و حال چه بايد بکنند.نام اين پروژه محل احداث دانشکده توانبخشي مي باشد
  • امین.کریمی فر A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    باسلام. ساکنین کوچه کمیل کوچه های اطراف آن در شهرک شهید محلاتی به دلیل نزدیکی قابل توجه بعضی از امکانات شهری نظیر: ایستگاه اتوبوس شرکت واحد وتاکسی خطی. نانوایی بربری ولواشی. تره بار کوهستان وسایر مراکز خرید.مدارس دخترانه وپسرانه. و سرانجام مسجد .راسا مبادرت به ایجاد راه دسترسی به شهرک قایم نموده اندمزید استحضار اضافه می نماید در مکان های دیگری بین شهرک شهید محلاتی و قایم همین راه های دسترسی توسط شهرداری مرمت وبه صورت منطقی والبته ایمن در حال استفاده وبهره برداری می باشد بدیهی است در حال حاضر که تابستان می باشد مردم خصوصا افراد مسن وکودکان که مسولیت خرید نان وغیره را دارند به سختی از این ره گذر بهره می برند ولکن با شروع فصل پاییز وزمستان قطعا خطر زمین خوردن وشکستگی دست وپا دور از انتظار
  • reza RO ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    الودگی هوا در عسلویه بزرگترین قطب اقتصاد دنیا نفسمون رو بریده در صورتی که میشه کل این الوده گیهارو با دانش مهار کرد سالانه اطلاع دارین چقدر اینجا سرطان خون میگیرن در عسلویه مشکل قعطی اب سر به فلق کشیده هر پنج روز یه بار اب وصل میشه اونم چند ساعت ممنون میشم پیگیری کنین
  • سهیل آقاجانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    سلام بنده ساکن پردیس بومهن هستم جاده قدیم پر از کامیون و بسیار خطرناکه مجبوریم برای حفظ جونمونم که شده از اتوبان بریم که عوارضی داره اول 1500تومان بود و شد 1800 و بعدم 2500تومان و حالا 3000تومان یعنی بیش از 16 گرانی و تورم ما که ساکن تهرانیم مجبوریم برای دوام زندگی به حومه ی ارزان پناه بیاریم این گرفتن عوارضی از ما ساکنین واقعا نامردیه اگر 500متر کیوسک عوارض رو عقبتر ببرن ما پردیسیها خلاص میشویم یا اینکه برای ساکنین یه تسهیلات و تخفیف ویژه در نظر بگیرن خوب اونهایی هم که شمال و لواسان میروند و با ماشینهای میلیاردی تردد میکنند براشون خیالی نیست هرچقدرم خواستند بگیرن اما واقعا مگه این عوارضی چقدر هزینه برداشته که هر 56ماه هی گرونترش میکنند؟؟ تو رو خدا دادخواهی کنید
  • جمعی از مالباختگان بیچاره A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 0
    در سال ۹۱ ستاد سوخت و شرکت صدرا خودرو اقدام به اسقاط خودرو ها نمودند حدود سه هزار نفر در این طرح شرکت کردن و ده ملیون به صورت نقدی و ده ملیون وام پرداخت نمودند ولی بعد گذشت سه سال نه از خودرو خبری هست نه پولشان ستاد سوخت هم با وعده های واهی سه سال ملت رو سر کار گذاشته
  • عبدالهی A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    5 0
    سلام محل سکونت من شهر شهداد یکی از گرمترین شهرهای کشور در استان کرمان است در این شهر تنها یک پمپ بنزین وجود دارد که از همان ابتدا متعلق به شرکت تعاونی روستایی است ولی مناسفانه در هفته ۴روز بنزین در شهر وجود ندارد و باعث مشکلاتی برای مردم شده است که باعث اعتراض مردم شده است که حتی در سفر نمایندگان مجلس اقایان پور ابراهبمی و زاهدی مطرح شده ولی عدم نقدینگی را باعث این کار میدانند درامد پمپ بنزین معلوم نیست چه میشود ؟ شما را به خدا پیگیری کنید حتی از صدا و سیمای کرمان خواهش کردیم که گزارشی تهیه و پخش کند که متاسفانه قبول نکرده اند
  • رضا A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام یک سالی هستش تو منطقه تهرانپارس خاک سفید خیابان احسان و خیابان امین دوره گرد ها و وانت بارها در طول خیابان به فاصله بیست متر به بیست متر بسات کردند و با توجه تماس های فراوان ساکنین منطقه متاسفانه شهرداری تا کنون کاری نکرده و روز به روز تعداد این افراد در حال ازدیاد می باشد خواهشمندم پیگیری کنید. ممنون
  • فرهنگی پارس ابادی A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    4 0
    سلام"باوجوداینکه درآستانه بازگشایی مدارس درسال تحصیلی 94و95 قرارداریم ،متاسفانه حق الزحمه اضافه تدریس اردیبهشت وخردادماه فرهنگیان پارس اباد به دلایل نامعلومی پرداخت نشده است لطفا پیگیری نمایید .باتشکر
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    4 0
    آموزش و پرورش از بازنشسته ها بیگاری می کشد در صورتی که جوانان بیکار هستند بازنشسته فرهنگی
  • بی نام FI ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    5 0
    مسئولین محترم.برای نجات ازخشکسالی و نابودیه مدنیت درایران زمان خیلی کمی باقی مونده.ازکشورهای صاحب فناوری طلب کمک کنید.شعارهای بیخاصیت گذشته رو کنار بگذارید.اینکار ازتوان ما خارج هست متاسفانه.
  • سحر معصومی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    مشکل من و هزاران نفر از اهالی پردیس و مبلغ سنگین عوارضی رو نوشتم،اما حتی منتشر هم نکردید / پیگیری پیش کش
  • دهواری RO ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام مستقیم میرم اصل مطلب شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان کلی مشکل داره و یکی از بزرگ ترین مشکلات این روز مردم هزینه بالای برق هستش که داد همه مردم رو در اورده ولی کسی پاسخگو نیست دومین بحث صف های طولانی سوخت در این شهر هستن که چند سالی است این مشکل رفع نشده و مشکلات دیگر
  • حمید A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 2
    برای سازمان پزشگی قانونی کشور واقعا متاسف هستم. مگه میشه, مگه دادریم که پزشکی، پزشگ دیگری را به دلیل تخلف پزشکی مقصر بشناسد طبق آمار 80 درصد شکایات در این سازمان با تبرئه کردن پزشک به پایان می رسد..... پس از 2 سال دوندگی پزشکی که در مطب تشخیص پارگی تاندون شانه چپ در اثر کشیدگی را داده وقتیکه بعنوان یکی از پزشکان سازمان پزشگی قانونی مسئاه را بررسی کرده به دلیل حمایت از کلنیک و کادر درمان آن, نظر خود را کاملا تغییر داده و آن را بیماری مزمن برای دادگاه تشخیص داده است. شماره پرونده : 9310112120201875 به نام : فرشته خسروحیدری
  • امید A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام,چرا مشکلی که راجع به وضعیت رسیدگی به پرونده های قضایی در شورای حل اختلاف است را روی سایت قرار ندادید لطفا سلیقه ای برخورد نکنید
  • علی RO ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    باسلام فکرنکنم شماهم بتوانیدمشکل ماراحل کنیدچون نزدیک9 سال است که ازکاربیکارشده ایم وکسی تاکنون نتوانسته است که ان راحل کندببخشیدکه این حرف رامی زنم شماکه هنوزاندرخم یک کوچه ایدچون نامه به تمام ادارات ارگانها وزارت خانه هاوحتی ریس جمهوری هم زدیم حتی آخرسری یک ایمیل به وزیرکاروتعاون ورفاه اجتماعی ارسال کردیم ولی نزدیک به3 ماه می باشدکه حتی زحمتی به خودنمی دهدکه ایمیل ماراجئاب بدهدچطورمی خواهدکه مشکل ماراحل کنداگربرایتان مقدوراست خواهشمندم که شماپیگیری کنید ممنون می شوم درضمن این حرفهایی راکه بیان کردم عین حقیقت هستندخدای نکرده نه قصدتوهین ونه قصدافترابه کسی یاشخص خاصی راداریم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    1 کی مسئول جمع آوری ماشینهای دود زاست؟ تمام هوای تهران رو اینا آلوده میکنن که اکثرن هم وابسته سازمانها و نهادهای دولتی هستن بویژه شهرداری. بابا این تردد کامیونها و اتوبوسها و ماشینهای سنگین دود زا رو از اتوبان صدر ممنوع کنید. بدلیل وجود پل صدر هوای زیر پل گردش نداره و تردد این ماشینهای دودزا باعث خفگی و تنگی نفسن حتی با شیشه های بالا در خودرو 2 تصمیم گرفتم خواهرزاده هامو ببرم سینما زیر 6سالشونه یه فیلم مناسب رو اکران ندیدم و اصلن سایتی یا مکانی برای گرفتن اطلاعات مربوط به کودکان وجود نداره
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 1
    من كه پيگيري ازشمانديدم چندروزه مي بينم دوستان پيام ميدندكه درباره رتبه بندي معلماني كه تااول مهربازنشسته مي شوند ازوزير محترم آموزش وپرورش بخواهيد كه به اين افرادهم توجه كنندچون واقعاباحقوق كم بازنشسته شدند بايدبلافاصله سراز موسسات خيريه درآوري تابچه هاتوعروس ودامادكني ليكن خبري ازپيگيري نشدواقعاظلم نيست به كسي كه اول مهربازنشست بشه تعلق نگيره وكسي دردهه اول مهربازنشست بشه تعلق بگيره
  • علی A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    13 2
    نعمت زاده باید از پست وزارت کنار گذاشته بشه.چون به مردم ایران توهین کرد دیروز
  • محمد حیدری A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    24 1
    میخام ازدواج کنم پول ندارم..........
  • علی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    بنده تو کارگاه مبل سازی کار میکنم در امدمونم شاید به یک میلیون هم نرسه وما جزوه کارگر حساب میشیم در خواست من از مسولان اینه چرا من و امثال من تهد حمایت دولت نیستیم چرا ماها باید برای بیمه تامین اجتماعی باید مثل مشاغل ازاد بیمه واریز کنیم
  • عباسی A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    4 1
    با سلام لطفا پیگیری کنید که چرا چراغ های راهنمایی که باید "قانون" را ترویج دهد خود بی قانون است؟ بارها شده که چراغی که بیست ثانیه باید قرمز باشد در ثانیه 7 یا 3 گیر می کند و بعضا تا ده دقیقه در همین حالت باقی می ماند. اگر قرار است زیاد باشد بیست ثانیه را 160 ثانیه بکنند اما وقفه ای نداشته باشد و منظم بیاید تا صفر . البته بعضا هم دیده شده که ثانیه شماری که سبز است از ثانیه 40 می رسد به چهار و اگر هم راننده ای در حالت سبر بگذرد و وسط چهارراه قرمز شود معمولا جریمه می شود. بالاخره تکلیف این بی نظمی ها چیست؟؟ آیا باید به قانون چراع راهنمایی احترام گذاشت یا چون بی قانون است آنرا نادیده گرفت؟؟؟؟ لطفا پیگیری نمایید.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 0
    نگین غرب چی شد؟؟؟؟
  • حاجي IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 0
    در حاليكه كمپين نخريدن خودرو به راه افتاده است و خودروسازان كيفيت خودروهاي توليدي را بالا نمي برند آيا بهتر نيست حداقل خدمات پس از فروش خود را افزايش دهند تا رضايتمندي بيشتري جلب نمايند و خريدارن قبلي مبلغيتبليغ كننده براي توليدات آنها باشند. خودروي من داراي مشكلي است كه تاكنون به بيش از ده نمايندگي مراجعه كرده ام و مشكل كماكان باقي است.
  • صفا GB ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 0
    من از اهواز كوي علوي شلنگ آباد اين كامنت را مينويسم. متاسفانه در ابتداي اين كوي مسكوني بازارچه اي به شكل دستفروش و سد معبر وجود دارد كه مستقيم سلامت بجه هاي دبستاني و دبيرستاني اين منطقه را تهديد مي كند . زيرا كه اين بازارچه خارج از هر گونه اصول شهري درست در جايي واقع شده است كه چندين مجتمع آموزشي وجود دارد. دانش آموزان براي ورود به مدرسه ها مجبور هستند از ميان تعداد بسياز زيادي بساطي، چرخي ،دست فروش ،و بو ي تعفن وحشتناك بازار غير بهداشتي مرغ زنده و ماهي عبور كنند. كاركنان و معلمان خصوصآ خانم ها نيز با مشكلات عديده اي براي رسيدن به محيط كار روبرو هستند. ساكنان اين منطقه هم از لحاظ امنيت اجتماعي و فرهنگي بشدت در معزض تهديد و خطر واقعي هستند.باري شهرداري و شوراي شهر كلان شهر اهواز در خوابند
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    1 1
    با سلام.. چرا شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در اهواز طرح طبقه بندی مشاغل را برای پرسنل ایجاد نمیکند
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    به نحوه محاسبه ترافیک مصرفی توسط isp ها نطارت شود
  • رضا A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    5 0
    مسکن مهر پردیس ازطرف 80000 نفر بی خانه مسکن مهر پردیس
    • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      6 0
      فریاد و فغان از : مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر پردیس ...
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    16 0
    تورو خدا به داد مشترکین adsl مخابرات برسید ....
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    خبرانلاين جون توروخداعصرارتباطات ودولت الكترونيك هست روستاهابلاخره يك سوم جمعيت كشورراتشكيل مي دهندچرادرروستاهايي كه دولت پست بانك داره خودپرداز نصب نميكنه تابراي پرداخت يك قبض مجبوربشي بري شهر همه اش نبايدفكر منفعت كرد بايدبفكرروستايي بيچاره هم بود/ازخراسان جنوبي
  • نیوشا A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    4 5
    سلام و خسته نباشید.مشکل من،مشکل اکثر بچه های کنکوری هست...چندین هزار نفر کنکوری...بچه هایی ک معدل نهاییشون خراب شده و حالا میخوان جبران کنن...اخرین بار اقای توکلی فرمودن که امکان اجرای این طرح در شهریور امسال وجود نداره.لطفا پیگیری کنید و بپرسید امکان اجرای این طرح در نوبت سوم که دی ماه هست و یا خرداد سال 95 برای کنکور 95 وجود نداره؟خواهش میکنم پیگیری کنید...به خدا این مسیله خییلی خیلی مهمه...امتحانات شهریور 19 ام تموم میشه و فرصت خیلی کمی برای تصویب این طرح هست...خواهش میکنم رسیدگی کنید...ما دیگه نمیدونیم دردمونو به کی بگیم
    • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      با درسو ودانشگاهو بی خیال شو. بنده خدا من فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه امیرکبیر دارم بیکارم. درس یه بهونس که چند سال از عمرتو به بطالت بگذرونی
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    یارانه جامانده ها چه شد؟ بعد از سه سال...
  • داوود A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    خدا وکیلی انلای جون به داد این مالباختگان صدرا خودرو برسید بعداز سه سال یا پولمونا بدن یا ماشین
  • احسان A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    9 0
    ببببببببببببببببببببیییییییییییییییییییککککککککککککککککککاااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررریییییییییییییی
  • سعید EU ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    مشکل مگه داریم مگه میشه
  • محمد RO ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام.مشکل من برمیگرده به یک جامعه..جامعه دانشجویان رشته پزشکی،یک دانشجوی پزشکی ک در سن تقریبا 27 سالگی فارغ تحصیل میشه باید دستش تو جیب باباش باشه،وقت کار کردنم نداره و باید یا درس بخونه یا بیمارستان باشه.تو سنی ک تازه میشه پزشک عمومی تا ب خودش میاد میبینه دوستاش ازدواج کردن ماشین دارن خونه دارن زندگی دازن ولی اون دانشجو هنوز دستش تو جیب باباشهبعد عمومی باید درگیر تخصص بشه خلاصه تا سی و خوردی سالگی درامدی نداره.درواقع نه زندگی کرده نه از زندگیش لذتی برده،خیلی خوب بود اگه در طول دوره تحصیل بهشون حقوقی داده میشد ک بتونن باش مستقل باشن بتونن گاهی از زندگی لذت ببرن. بجای اون میتونن از حقوقشون در اینده کم کنن.یکی از دلایلی ک "بعضی"پزشکا فارغ تحصیل میشن وبه مادیات توجه ویژه دارندهمینه.
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    1 0
    بیکاری ، بیکاری ، بیکاری چرا استخدامی نمیاد؟ اگرم بیاد چرا تعداد افراد مورد نیاز یک نفره ؟
  • خضیراوی A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    6 ماه گذشت خبری از پرداخت اضافه کار و مطالبات فرهنگیان که هی رسانه ای می شود خبری نشد پیگیر باشید لطفا
  • کارگر ساختمانی مظلوم بی دفاع IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    بنده به نمایندگی از صدها هزار کارگر ساختمانی با توجه به رکود ساخت مسکن و وجود بیش از 3میلیون اتباع افاغنه که اکثرا هم تو صنف ساختمان مشغول به کارند وهیچگونه حمایتی از طرف تامین اجتماعی نمیشیم مثل بیمه بیکاری و حقوق باز نشستگیالآن به خدا قسم هیچگونه در آمدی نداریم ثبات شغلی نداریم آینده نداریم چرا دولت نسبت به اخراج اتباع افاغنه اقدام نمی کند که حداقل عده ایی جایگزین اینها بشوند. خبر آنلاین لطفا منتشر کن
  • مرتضی KW ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام ...به کجا باید اعتراض کنم .موسسه ارمانالزهرای سابقهفت ماه است پول ما را پس نمیدهد...اگه دولت و بانک مرکزی احساس میکنه که مشکل داره مثل میزان منحلش کنه که لا اقل کلاه بقیه مردم برداشته نشه .اگه هم مشکلی نداره که چرا هفت ماه است پول ما بلوک شده
  • ایران A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    با سلام.....ممنونم از خبر انلاین بابت پیگیری هاتون...تورو به خدا قسمتونومیدیم که پیگیری کنید طرح ترمیم معدل حداقل واسه کنکور 95 اجرا بشه....امثال بدجوری از تاثیر معدل ضربه خوردیم .......خواهش میکنم حرفامونو به شورایی عالی اموزش و پرورش و سازمان سنجش برای اجرایی طرح ترمیم معدل در کنکور 95برسونید... ....به خدا ما به ترمیم معدل نیاز داریم ......تورو خدا کمکمون کنید
  • حمید A1 ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    باسلام،،مسابقه پیامکی برنامه خندوانه جزوپیامکهای ارزش افزوده میباشد،پیامکهای ارزش افزوده طوری است که با امدن پیامک برای صاحب گوشی ازشارزاوکسرودرگوشی دائمی به قبض اوحساب میشود،،،،و هرکسی باهر عنوانی به سامانه مسابقه ،پیامک بدهد،بالاجبار هر روز برای اویک یاچندپیامک میایدوازشارژوحساب گوشی او کسر میگردد،،،آیا این مسابقه است ویا اینکه راهی برای بدست آوردن درآمدهای میلیاردی برای آنها،،،اگرقرار است مسابقه برگزارکنندطوری برنامه ریزی کنندکه مانندپیامکهای عادی حساب شودنه اینکه با این روال باشد
  • ر ق A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام خدمت شما لطفن هزینه درمان نازایی رو کم وبیمه کنید چرا به داد مردم کم درآمد نمی رسید درد بی فرزندی خیلی سخته خواهش می کنم .....