معاون حقوقی ، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح سالن آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی شرایط بوجود آمده در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به ضرر آنها اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، امیر رضا خادم معاون حقوقی ، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح سالن آکادمی تیراندازی استان گفت :  اولویت ها در توسعه زیرساخت ها برای ما تصمیم گیری شده است . با وجود 4000 طرح نیمه تمام در کشور برای اتمام به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ما نیاز به یک برنامه ریزی منسجم برای توزیع عادلانه اعتبار داریم که متاسفانه از دست وزارت خارج است. به همین دلیل اولویت ما اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی مناسب است.

وی گفت : ما تلاش داریم طرح ها را با تخصیص اعتبار به بهره برداری برسانیم ولی تاکنون بودجه عمرانی برای آنها تخصیص داده نشده است.

معاون حقوقی پارلمانی وزارت ورزش و جوانان افزود : در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوبه دولت بود طبق آخرین شنیده ها واگذاری این دو باشگاه از لیست خصوصی سازی خارج شده است.

خادم تصریح کرد : با این شرایط وضعیت دو باشگاه برای واگذاری کاملا از وزارت ورزش و جوانان خارج شده است و تصور شخصی من اینست که امکان انجام این کار تقریبا محال است . در چنین شرایطی این دو باشگاه خواهند بود که آسیبی جدی خواهند خورد. من امیدوارم برای جلوگیری از اتفاقات پارسال شرایط نهایی عملیاتی شود.

وی دلیل عدم نتیجه گیری واگذاری دو باشگاه را در حالی که وزارت ورزش و جوانان تمامی شرایط را محیا کرده بود را به عدم نتیجه گیری سازمان متولی یعنی سازمان خصوصی سازی سپرد.

معاون امور استان های وزارت ورزش و جوانان در پایان در مورد تکمیل و راه اندازی ورزشگاه 15000 نفری ارومیه هم گفت : طبق توافق با مسئولین استانی اعتباری حدود 5 میلیارد تومان برای این استادیوم تخصیص داده شده تا پیشرفت خوبی در عملیات این پروژه رخ دهد ولی تاکنون تخصیص ها عملیاتی نشده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =