ایسنا نوشت: آیت الله علم‌الهدی در همایشی از راه اندازی سفارت انگلیس در تهران انتقاد کرده و با انتقاد از صدور مجوز برای تهیه گزارش خبرنگار BBC در کشور، گفت: نباید اجازه دهیم در کشور ما بساط عملیات خرابکارانه خود را پهن کنند.

آیت الله سید احمد  علم الهدی در همایشی با موضوع همدلی، مقاومت و پاسداری از حریم ولایت که به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد سید اصفهان برگزار شد با انتقاد از راه‌اندازی سفارت انگلیس در تهران، اضافه کرد: چه کسی است که نداند عمله مفت و بی جیره و مواجب و روباه استخوان خوار پشت سر آمریکا، انگلیس است که از دو قرن گذشته تا به امروز تمام ضربات وارده به استقلال ایران از ناحیه این کشور بوده است و امروز می‌بینیم مرکز همه توطئه‌های دو قرن اخیر انگلیس در تهران بازگشایی می‌شود. برای نوکری عملیاتی انگلیس و صهیونیسم ها، آیا نباید احساس خطر کنیم؟ آیا این موضوع ایجاد دغدغه نمی‌کند؟

علم‌الهدی افزود: شما مردمی هستید که تصمیم می‌گیرید محمدعلی فروغی‌ها بر سر کار بیایند یا خیر، من کاری با احزاب ندارم اما اگر کسی با رهبری زاویه دارد وثوق الدوله این مملکت خواهد شد و این وظیفه شماست که با بصیرت و دلدادگی به امامت و ولایت بر عرصه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه ندهید که زاویه دارها با رهبری در این ممکلت به جایی برسند چرا که بعداً به روزی خواهیم رسید که رهبر با این همه عوامل زاویه‌دار تنها می‌شود و رهبری از حضرت علی قوی‌تر نیست و مشخص نیست که بر سر حکومت اسلامی چه خواهد آمد.

وی گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس دست خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم چرا که عزیزان شما سربازان جان بر کف کشور بودند و در مقابل دشمن ایستادند تا شما با بصیرت کامل اجازه ندهید زاویه داران در این کشور به جایی برسند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =